Gå til innhold

har du hatt noen rare/pinlige hjemmeulykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller det å stikke gaffelen i brødristeren for å få ut en gjenstridig brødbit? Med strømmen tilkoblet....

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• SoriaMoria

4

• mariaflyfly

4

• willow

3

Skrevet

Jeg har rygget på sportsvogna. Skulle hente i barnehagen med bil, noe som var høyst uvanlig at jeg gjorde. Kjørte junior (1 år) i sportsvogna ut til parkeringsplassen, satte vogna bak bilen der den skulle inn i bagasjerommet etterpå, løftet guttungen ut og satte ham i setet - og satte meg inn og rygget ut. Jeg hadde vært heldig og fått en av de svært få plassene rett foran barnehagen, så jeg skulle være rask...

Jeg husket det med en gang jeg hørte en rar lyd, så det gikk bra med bilen. Vogna måtte ha to nye hjul, men det var Simo sportstrille og lett å få tak i.

Det høres jo dramatisk ut å rygge på barnevogna, men det var jo heldigvis ikke sånn at det kunne vært et barn oppi. Ham hadde jeg heldigvis kontroll på.

I den barnehagen nick jr gikk i var det bannlyst å parkere med fronten mot gjerdet, nettopp for å unngå at noen rygget på unger/voksne som myldret rundt på plassen.

De burde innføre det samme ved skolen hans. Der er det bare et tidsspørsmål før noen blir rygget på. For ikke å snakke om foreldrene som blåser rett gjennom fotgjengerfeltet når barna er på vei over.

brilleslangen
Skrevet

For mange mange år siden, leide jeg en leilighet der klesskapet var av det vaklevorne slaget, og for å prøve å sikre skapet var det i bakkant spikret fast i veggen med spiker.. en dag jeg ryddet i skapet raste hele skapet sammen, over meg selvsagt, og jeg ble både redd og forbannet, og fikk fryktelig vondt.

Jeg pleier vanligvis ikke banne, men den dagen røy alle de stygge og styggeste og svarteste ordene jeg kunne utav meg på rekke og rad mens tårene spratt og jeg forbannet meg på at det skapet skulle opp igjen om jeg så måtte spikre og skru det sammen. Og det var nettopp det jeg endte med å gjøre.

Og jeg var så sint og forbannet at jeg ikke gav meg før skapet sto oppmontert på nytt og klærne var på plass inni det igjen. Og da først tok jeg meg tid til å gå å se i speilet hvor ille jeg selv ble seende ut etter uhellet...

jeg ble bl.a oppskrapet og blå fra hårfestet overst i nakken og ned hele ryggtavla, helt ned til bukselinningen etter at toppplaten på skapet hadde uhellet, og jeg var en smulestiv og støl noen dager. Men fikk ikke varige men.

brilleslangen
Skrevet

For mange mange år siden, leide jeg en leilighet der klesskapet var av det vaklevorne slaget, og for å prøve å sikre skapet var det i bakkant spikret fast i veggen med spiker.. en dag jeg ryddet i skapet raste hele skapet sammen, over meg selvsagt, og jeg ble både redd og forbannet, og fikk fryktelig vondt.

Jeg pleier vanligvis ikke banne, men den dagen røy alle de stygge og styggeste og svarteste ordene jeg kunne utav meg på rekke og rad mens tårene spratt og jeg forbannet meg på at det skapet skulle opp igjen om jeg så måtte spikre og skru det sammen. Og det var nettopp det jeg endte med å gjøre.

Og jeg var så sint og forbannet at jeg ikke gav meg før skapet sto oppmontert på nytt og klærne var på plass inni det igjen. Og da først tok jeg meg tid til å gå å se i speilet hvor ille jeg selv ble seende ut etter uhellet...

jeg ble bl.a oppskrapet og blå fra hårfestet overst i nakken og ned hele ryggtavla, helt ned til bukselinningen etter at toppplaten på skapet hadde uhellet, og jeg var en smulestiv og støl noen dager. Men fikk ikke varige men.

jeg ble bl.a oppskrapet og blå fra hårfestet overst i nakken og ned hele ryggtavla, helt ned til bukselinningen etter at toppplaten på skapet hadde truffet meg i uhellet, og jeg var en smulestiv og støl noen dager. Men fikk ikke varige men.

Skrevet

Teller det å stikke gaffelen i brødristeren for å få ut en gjenstridig brødbit? Med strømmen tilkoblet....

Fikk du sånt hår som de alltid fikk i Donald når de gjorde slike ting?

Skrevet

Fikk du sånt hår som de alltid fikk i Donald når de gjorde slike ting?

Nix, men alle de små håra på underarmen forsvant ;o)

Annonse

Skrevet

Jeg skulle skynde meg å samle sammen leker og diverse ting på plena en sommerdag da det begynte å regne. I hyrten og styrten tråkket jeg på krafsa (et hageredskap) noe som gjorde at skaftet kom opp i en forrykende fart og traff albuen i ekte Donald Duck-stil. Bristet ben i albuen og 6 uker med gips, samt at jeg måtte forsikre leger både på legevakt og sykehus om at det var selvgjort og ikke f.eks mannen min som hadde skadet meg... det ble nesten komisk!

Gjest superlim
Skrevet

Jeg skulle lime sammen noe. For å være sikker på at det holdt, brukte jeg superlim. Den var så super at den limte sammen to av fingrene mine, også. Jeg måtte på legevakten for å få skåret fingrene fra hverandre. Pinlig.

Skrevet

Nix, men alle de små håra på underarmen forsvant ;o)

Det hørtes bare vondt ut :-(

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg hadde vært så lur at jeg festet et bilde i glassramme (A4-format) med sånn grønt plakatklister en meter over senga. Våkna brått en dag av at jeg fikk hjørnet på ramma rett på kinnbeinet, og gikk rundt med blåveis en god stund ;) (Nå bor jeg i egen leilighet, her er det lov med spiker i veggen :D)

Skrevet

Jeg leser også kart når vi er utenlands. Har aldri skjønt de påstandene om at kvinner ikke kan lese kart - det er kjempelett, spesielt i de landene som har oppfunnet veinumre.

Vi kjører sjelden feil, og vi har vært på mange bittesmå steder og rare severdigheter det ikke er skiltet til.

''Har aldri skjønt de påstandene om at kvinner ikke kan lese kart - det er kjempelett''

Enig :-)

Skrevet

Hos oss får den som elsker å kjøre bil gjøre det og den som elsker å sove i bilen gjør det ;-P

Da hadde nok bilen vår stått helt stille! :-)

Skrevet

I den barnehagen nick jr gikk i var det bannlyst å parkere med fronten mot gjerdet, nettopp for å unngå at noen rygget på unger/voksne som myldret rundt på plassen.

De burde innføre det samme ved skolen hans. Der er det bare et tidsspørsmål før noen blir rygget på. For ikke å snakke om foreldrene som blåser rett gjennom fotgjengerfeltet når barna er på vei over.

''De burde innføre det samme ved skolen hans''

...evt innføre kjøre- (og dermed også parkerings-)forbud! ;-)

(Ihvertfall for uvaskede biler! *he he*)

Annonse

Skrevet

Min mor hadde en verre variant. Hun hadde satt diverse poser og vesker inn i bilens bagasjerom - og smalt igjen lokket før hun hadde tatt hodet ut!

Endte med 4 sting i hodet - en svær bandasje - og en vanvvittig god historie!

*hahahahahaha*

Skrevet

Min mor hadde en verre variant. Hun hadde satt diverse poser og vesker inn i bilens bagasjerom - og smalt igjen lokket før hun hadde tatt hodet ut!

Endte med 4 sting i hodet - en svær bandasje - og en vanvvittig god historie!

Hahaha! Åh, herlighet, nå lo jeg skikkelig godt. :D

*tørker lattertårer*

Skrevet

Jeg leser også kart når vi er utenlands. Har aldri skjønt de påstandene om at kvinner ikke kan lese kart - det er kjempelett, spesielt i de landene som har oppfunnet veinumre.

Vi kjører sjelden feil, og vi har vært på mange bittesmå steder og rare severdigheter det ikke er skiltet til.

Jeg er også vanvittig kart-kompetent, og mye bedre til å finne fram enn mannen i familien.

Gjest Elextra
Skrevet

''Har kjørt stort sett skadefritt i 20 år - med bare den garasjebulkingen + et par småbulker - med unntak av en ordentlig krasj påsken for to år siden.''

Jeg har også kjørt skadefritt i 20 år (21 til sommeren), så det er bare de to "småulykkene" jeg er skyld i ;)

Har bare kræsjet en eneste gang, og da hadde jeg hatt lappen i bare en måned eller to, dvs. for godt over 20 år siden!

*banker hardt i skrivebordet*

Skrevet

..au...?

Gjest Elextra
Skrevet

''Har dere noen artige hjemmeulykker?''

I den grad jeg selv er involvert har jeg en egen evne til å fortrenge hendelsene *S*

(min mann hadde nok kommet på flere tilfeller)

Gjest fru krokodille
Skrevet

Jeg ble ganske så varm rundt ørene da jeg slo igjen skapdøren på kjøkkenet med hodet inni :-). Toppen på hurtighet...nesten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...