Gå til innhold

har du hatt noen rare/pinlige hjemmeulykker?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Får ta med noe som skjedde i oppkjørselen: Litt for travel med å slenge meg inn i bilen og starte opp, så jeg trakk til meg døra før jeg hadde siste foten innafor... Litt flaut, ja, men heldigvis bare familien som så det! ;-)

'' Litt for travel med å slenge meg inn i bilen og starte opp, så jeg trakk til meg døra før jeg hadde siste foten innafor... ''

LOL

Forøvrig har jeg det med å gjøre noe lignende med fingre i kjøkkenskuffene/skapene. De har en fjær for å lette lukking... *au*

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• SoriaMoria

4

• mariaflyfly

4

• willow

3

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ble ganske så varm rundt ørene da jeg slo igjen skapdøren på kjøkkenet med hodet inni :-). Toppen på hurtighet...nesten!

LOL

Skrevet

Det hørtes bare vondt ut :-(

Man skal da ha litt spenning i hverdagen ;)

Skrevet

joda. jeg faller inni ting. en stund klarte jeg virkelig aldri å ta noe ut av ovnen uten å brenne meg. endte opp med små arr på armene. jeg har det også med å dulte inni sofabordet iblant. en gang fikk jeg et giga blåmerke, og det var litt rart å forklare. jeg har også bare falt ut av senga da jeg skulle reise meg . heldigvis traff jeg bare en myk krakk. jeg er en uhellskråke. søstrene mine er verre. heldigvis :P de har slått lamper veggimellom, fordi de skulle fortelle en historie ... for eksemepl vi er klumsegjengen :P

Skrevet

Jeg ble ganske så varm rundt ørene da jeg slo igjen skapdøren på kjøkkenet med hodet inni :-). Toppen på hurtighet...nesten!

hahah. ler så jeg hoster her! herlig!

Skrevet

Teller det å stikke gaffelen i brødristeren for å få ut en gjenstridig brødbit? Med strømmen tilkoblet....

huff. minner meg på den ekstremt trøtte morgenen hvor jeg bare skulle ta bort litt av håret på barberhøvelen. snakker om å være trøtt og plutselig våkne med en finger full av smerte og flakete hud. går det an å være dum... :P

Skrevet

'' Litt for travel med å slenge meg inn i bilen og starte opp, så jeg trakk til meg døra før jeg hadde siste foten innafor... ''

LOL

Forøvrig har jeg det med å gjøre noe lignende med fingre i kjøkkenskuffene/skapene. De har en fjær for å lette lukking... *au*

Det har sine fordeler å ha gammalt kjøkken med treige skuffer!! ;-)

Skrevet

Man skal da ha litt spenning i hverdagen ;)

_spenning_ bokstavelig talt! ;-) Bra det ikke var høyspenning!!

Skrevet

Jeg kjører ikke med campingvogn og jeg liker heller ikke å kjøre på veiene i Spania!

Bra for deg :o) Jeg skulle til Benedorm og fulgte veien til Barcelona og plutselig hadde jeg tatt av avkjøringen til Barcelona og havnet i "verdens største" rundkjøring med fem filer, midt i rushtida, og hadde ikke peiling på hvilken avkjørsel jeg skulle ta. Mareritt, jeg kom meg ut av rundkjøringa etter noen runder da men det er sjelden jeg er så svett.

Skrevet

Da hadde nok bilen vår stått helt stille! :-)

Hehe, såpass, ja ;)

Skrevet

Har bare kræsjet en eneste gang, og da hadde jeg hatt lappen i bare en måned eller to, dvs. for godt over 20 år siden!

*banker hardt i skrivebordet*

Godt gjort! :)

Skrevet

Bra for deg :o) Jeg skulle til Benedorm og fulgte veien til Barcelona og plutselig hadde jeg tatt av avkjøringen til Barcelona og havnet i "verdens største" rundkjøring med fem filer, midt i rushtida, og hadde ikke peiling på hvilken avkjørsel jeg skulle ta. Mareritt, jeg kom meg ut av rundkjøringa etter noen runder da men det er sjelden jeg er så svett.

Haha, synes jeg ser det :)))

Jeg tror jeg skulle greid å kjøre fra Alicante til Benidorm nå siden jeg har vært passasjer på denne veistrekningen så mange ganger, men så lenge noen andre er villige til å ta den biten, så skal ikke jeg krangle om det ;)

Skrevet

Uff&uff!!

Jeg har forresten kjørt av gårde en gang med en kake på taket... Det skadet jo ikke _meg_, men kaka var det verre med..he he..

Så jeg lo ekstra godt da jeg var på show med Ingrid Bjørnov og hun sang om sin mor som glemte kaka på biltaket og måtte svinge innom Kuppern's Statoil-stasjon på Bøler og kjøpe boller istedet!! ;-)

Det lo jeg også ordentlig godt av. :)

Jeg har forresten kjørt til barnehagen med Guttungens matboks på taket. To ganger.

Skrevet

joda. jeg faller inni ting. en stund klarte jeg virkelig aldri å ta noe ut av ovnen uten å brenne meg. endte opp med små arr på armene. jeg har det også med å dulte inni sofabordet iblant. en gang fikk jeg et giga blåmerke, og det var litt rart å forklare. jeg har også bare falt ut av senga da jeg skulle reise meg . heldigvis traff jeg bare en myk krakk. jeg er en uhellskråke. søstrene mine er verre. heldigvis :P de har slått lamper veggimellom, fordi de skulle fortelle en historie ... for eksemepl vi er klumsegjengen :P

Armene mine har også en del arr etter ovnen og strykehjernet ( farlig å stryke!)

Gjest Elextra
Skrevet

Armene mine har også en del arr etter ovnen og strykehjernet ( farlig å stryke!)

''( farlig å stryke!)

''

Enda en grunn til å la det være! :P

Skrevet

''( farlig å stryke!)

''

Enda en grunn til å la det være! :P

Drar det bare frem hver 17. mai og jul.

Tror jeg kan telle på armene mine hvor mange 17. mai'er og jul'er jeg har hatt siden jeg flyttet hjemmefra ;-)

Skrevet

Det lo jeg også ordentlig godt av. :)

Jeg har forresten kjørt til barnehagen med Guttungens matboks på taket. To ganger.

*he he* Fort gjort!

Men jeg har helt sluttet med slike glemme-igjen-på-taket-episoder etter at jeg slutta å styre med fastspenning av barn i baksetet...;-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg hadde for en gangs skyld vært flink, og strøket duker. Setter strykejernet opp på skapet hvor det pleier å stå og begynner med middagen. Mannen kommer hjem til "strøkent" midagsbord, og jeg har dekket på etter alle kunstens regler. Setter på bordet og skal inn på kjøkkenet for å hente resten av maten. Jeg lukker opp skapdøra for å hente saltet, og dermed faller strykejernet ned, rett i hodet på meg, med spissen ned. Jeg går rett ned i gulvet for full telling, og kyllingen skvetter veggimellom. Merkelig nok fikk jeg bare en kjempekul, og følte meg rimelig groggy noen timer. Men nekta å dra på legevakta, for jeg kunne jo ikke forklare hva som hadde skjedd *flaut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...