Gå til innhold

mye nattesvette og ekkel feber-følelse i kroppen


Gjest Monica

Anbefalte innlegg

det begynte i går. en extrem ekkel feberfølelse i kroppen, uten å ha feber. ingen hodeverk. svetter extremt om nettene selvom det er kalt på soverommet. om nettene er det minusgrader ute og vinuet står oppe hele nettene. svetten er bare blitt verre. jeg blir fuktig selv om jeg ligger helt naken men med truse på. jeg er 24 år og fikk "uka" (mensen) i forgårs. jeg pleier aldri å føle meg sån når jeg har "uka". jeg føler meg ikke helt bra med den feberfølelsen. men jeg har jo ikke feber. ellers bæsjer jeg mye. i går hadde jeg litt uvellhet i magen og gikk på do tre ganger på en kafe, og blei bra etter at jeg fikk ut laus bes og hadde matlyst igenj. bæsjen er lysebrun i kantene og ikke-rennende. jeg spiser normalt og sunt, og har ikke matintolleranse. hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linnea79

Skyldes hormoner. Mest sannsynlig hormoner i litt ubalanse og som regulerer seg selv etterhvert. Kan også være at du har utviklet høyt stoffskifte. Dette finner du ut med blodprøver. Må somregel behandles med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica Jansen

Skyldes hormoner. Mest sannsynlig hormoner i litt ubalanse og som regulerer seg selv etterhvert. Kan også være at du har utviklet høyt stoffskifte. Dette finner du ut med blodprøver. Må somregel behandles med medisiner.

takk. men jeg får ikke lov av mamma å ringe til legetinme for hun er lei av legetimer medmeg, for jeg har allerede en legetime, men det er ikke før om 2 og en halv uke. bør jeg gjøre noe for å få raskere legetime for å sjekke stoffkiftet, eller kan kroppen min tåle å vente 2 og en halv uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

takk. men jeg får ikke lov av mamma å ringe til legetinme for hun er lei av legetimer medmeg, for jeg har allerede en legetime, men det er ikke før om 2 og en halv uke. bør jeg gjøre noe for å få raskere legetime for å sjekke stoffkiftet, eller kan kroppen min tåle å vente 2 og en halv uke?

Du kan nok fint vente noen uker. Mange går med høyt stoffskifte i mange måneder, til og med år før det blir behandlet og de klarer seg for det. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...