Gå til innhold

Herbalife konsulent som ikke slutter å plage meg

Anbefalte innlegg

Gjest irritert for øyeblikket
Skrevet

Har nå i en periode blitt "plaget" av en herbalife konsulent.

Hvordan vedkommende har fått min email adresse og telefon nr aner jeg rett og slett ikke! Men han her meget iherdig å sende meg mailer, og meldinger HVER ENESETE DAG!

Jeg har forsøkt sie at dette gidder jeg ikke lenger, er jo greit nok på mail, da kan jeg jo bare blokkere han, men når han da begynner å sende meg meldinger hver dag og ringer meg på telefonen noen ganger i uken så begynner jeg å gå L.E.I

Det er meldinger om konferanse telefoner, videomøter, nye tilbud, gamle tilbud osv osv osv osv...

Jeg får ikke svar på mine meldinger der jeg har bedt han flere ganger om å ikke kontakte meg!

jeg mener dette er rein trakkasering, og lurer nå på om jeg kan anmelde fjotten?

Gjest ikke se ol på tom mage
Skrevet

Ja, jeg ville snakket med politiet. Kan være ganske virksomt noen ganger om de bare ringer han og prater litt...

Gjest Så masse rart
Skrevet

Anmeld eller kontakt Herbalife sitt hovedkontor(regner med at det finnes et sånt kontor).

Skrevet

Si fra om at dersom du hører fra dem en eneste gang til så melder du dem til politiet. Da vil jeg tro det blir stille.

Skrevet

Eventuelt så kan du sende en mail og ringe dit og si at hvis du hører mer så vil du anmelde. Ta vare på mailen så kan du vise den til politiet hvis du velger å anmelde. Kan hende at politiet tar det mer på alvor hvis du faktisk har gitt beskjed om at du vil anmelde på forhånd.

Skrevet

Lurer på om det er den samme gærningen som plaget meg. Isåfall er det bare å anmelde han. Han er gal!

Skrevet

Har vært ute for det samme. Det hjalp å få satt inn kikkehull i døra (bodde i blokk) og skifte mobilnummer... Men ble ikke helt kvitt fyren før jeg flyttet til en annen by.

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med Herbalifre sentralt og fortalt hva som skjer, og at du kommer til å anmelde personen neste gang han tar kontakt.

Samtidig sender du en mail til vedkommende som plager deg, og forteller at du har kontaktet Herbalife sentralt og fortalt om trakasseringen. Du har også fortalt dem at du kommer til å anmelde ham neste gang han kontakter deg.

Ta vare på alt du får av meldinger fra både Herbalifte og denne fyren, og så anmelder du hvis han ikke holder seg unna deg.

Gjest irritert for øyeblikket
Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med Herbalifre sentralt og fortalt hva som skjer, og at du kommer til å anmelde personen neste gang han tar kontakt.

Samtidig sender du en mail til vedkommende som plager deg, og forteller at du har kontaktet Herbalife sentralt og fortalt om trakasseringen. Du har også fortalt dem at du kommer til å anmelde ham neste gang han kontakter deg.

Ta vare på alt du får av meldinger fra både Herbalifte og denne fyren, og så anmelder du hvis han ikke holder seg unna deg.

Jeg har sagt fra til ham både pr melding og pr email.

Skrev til han pr email at jeg har omstendig bedt han flere ganger om å slutte og kontakte meg, om han ikke gjør det anmelder jeg han til både herbalife Norge, og til politiet.

Herbalife har desverre ingen email adresse jeg kan skrive til, dette beklager de på sidene sine, og sier det er pga av at de ønsker at kundene deres skal få korrekt informasjon, på sidene står det også om personvern ( noe jeg mener de ikke har tatt vare på i min sak ) og hvor flinke de er til å holde det.

Så imorgen blir det telefon til Herbalife;)

Har litt lyst til å legge ut navnet, for å se om det er samme fyren som har plaget andre, men da sletter vel webbis hele tråden ;)

Takker alle sammen for innspill:)

Skrevet

Skrev til han pr email at jeg har omstendig bedt han flere ganger om å slutte og kontakte meg, om han ikke gjør det anmelder jeg han til både herbalife Norge, og til politiet.

Herbalife har desverre ingen email adresse jeg kan skrive til, dette beklager de på sidene sine, og sier det er pga av at de ønsker at kundene deres skal få korrekt informasjon, på sidene står det også om personvern ( noe jeg mener de ikke har tatt vare på i min sak ) og hvor flinke de er til å holde det.

Har litt lyst til å legge ut navnet, for å se om det er samme fyren som har plaget andre, men da sletter vel webbis hele tråden ;)

Så flott at du tar tak i dette. Ring Herbalife, og forklar, så saklig du klarer, hva som har skjedd og hvilke tiltak du tenker å iverksette.

Det er sikkert dumt å legge ut navnet her ;) Kanskje du kan maile direkte med vedkommende som hadde kjennskap til en lignende fyr?

Skrevet

Et litt spesielt navn?....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...