Gå til innhold

Er det flere enn meg som er uinteresser i OL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritkjedlig. Jeg gjespet noe voldsomt på jobb her en dag og tullet med å si at jeg hadde såtte oppe halve natten for å se på curling. Det var det ingen som trodde på.

Skrevet

Jeg synes fremdeles de skal spille 500 timer mer opera i "alle" kanaler, slik at de forstår hvordan det føles for oss som ikke kaster bort tid på hvem som kan hoppe høyest, springe fort, og lignende barnehageaktiviteter.

Med vennlig hilsen

Ja takk, begge deler :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Som nevnt her tidligere, så er jeg ikke så veldig opptatt av OL.

Men jeg har oppdaget to stilige, sterke mannlige utøvere. Dem er så sterke og utholdende, og jeg finner det så enormt attraktivt. ;-)

Skrevet

Neida, du er absolutt ikke den eneste. Jeg er rimelig uinteressert. Kan synes det er greit å få vite om Norge har fått gull, men that's it...

Mannen er en del mer interessert, og holder meg oppdatert.

Gjest Ikke OL-freak nei
Skrevet

Neida, er ikke interessert jeg heller.

Leser nettavisene hver dag og får derfor med meg det viktigste av hva som har skjedd slik at jeg er litt oppdattert når folk roper "gratulere" når jeg kommer på jobb ;)

Utover det så har jeg aldri vært særlig interessert i sport.

Må innrømme at jeg ikke har fått med meg en eneste gren i dette OL

Gjest Melis34
Skrevet

Nei.....men så fem mila i går den var rå....er vel det eneste jeg har sett siden dritten starta for 17 dager siden hehe....

Skrevet

Overraskende mange som ikke er interessert i OL :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Enda finnes det ingen kjente avvik som er påvist kun hos en enkelt person :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det er visst mange som ikke er så interessert.

Selv må jeg innrømme at jeg er middels interessert, og jeg synes ski med norske medaljehåp er topp TV-underholdning :-).

Men jeg ville ikke avlyst planer av sosial art på grunn av et OL-arrangement - så interessert er jeg ikke.

Gjest Nilje
Skrevet

Enda finnes det ingen kjente avvik som er påvist kun hos en enkelt person :-)

Hvordan er det med deg NHD, er du OL-fan?

Skrevet

Hender jeg følger med hvis TV'en står på og mannen ser på.

Men jeg tar ikke hensyn til OL programmet i mine gjøremål eller når jeg gjør avtaler.

Følger dog med på nettet hva vi får medaljer i, så jeg er rimelig oppdatert.

Skrevet

Neida, man kan DOLe og lytte til opera samtidig!

*effektiv*

;-)

Med vennlig hilsen

Man kan dol'e mye i løpet av OL også, f eks mens man venter på at Aksel Lund Svindal skal kjøre sine knappe 2 minutter i alpinløypa :-)

Skrevet

Ja, LO er ikke for meg.

Visse 'morsomheter' bør ikke gjentas for ofte....;-/

-På Dol av og til
Skrevet

Er helt uinteressert:) Det eneste jeg har sett var slutten på 5-mila. Men det var fordi sønnen min ble ivrig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg elsker sport! Og selvfølgelig OL, men ser kun det jeg liker best;)

Så mye spenning, så mange flotte utøvere....Hva er det man ikke kan like;)))

Skrevet

Personlig er jeg glad det er over - på en måte. Nå som det bare har vært OL på tv har jeg oppdaget at det går an å skru av tven og gjøre noe annet. Men fra og med i dag gjenopptar jeg mitt gamle liv som tv-slave.

:- )

Skrevet

Helt sikkert mange, men de kommer ikke til orde så lenge OL pågår!

Gjest DOLine
Skrevet

Visse 'morsomheter' bør ikke gjentas for ofte....;-/

Bra det er noen som er våkne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...