Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kvikksjokolade
Skrevet

Jeg fikk samme score som deg på begge. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Mye gjetting: ''Du fikk 5 rette av 15 mulige. Sikker på at dette er riktig quiz for deg?''

Den andre fikk jeg 5/6 på - hadde flaks på enkelte og blackout vedr. hunden!

Skrevet

Det ble skuffende få rette her også, ja... Elsker jo Carl Barks-historiene, så dette var for dårlig :)

Skrevet

Det ble skuffende få rette her også, ja... Elsker jo Carl Barks-historiene, så dette var for dårlig :)

Dette var ikke en quiz for oss som bare elsker historiene og tegningene - man burde sette seg godt inn i historikken også. Passer vel best for slike som pretenderer å bli Kvitt-eller-dobbelt-deltager i emnet "carl Barks"! :-D

Skrevet

Mye gjetting: ''Du fikk 5 rette av 15 mulige. Sikker på at dette er riktig quiz for deg?''

Den andre fikk jeg 5/6 på - hadde flaks på enkelte og blackout vedr. hunden!

*S* Ja, det er vel fort gjort å krysse av for den mest kjente hunden :-) Ikke alltid man leser spørsmålet 100% nøye.

Skrevet

Jeg fikk samme score som deg på begge. :)

*hermegås* ;-)

Gjest Kvikksjokolade
Skrevet

*hermegås* ;-)

Hehe, håpet på at jeg ville gjør det bedre enn deg, men kunne ikke hjelpe for det. ;)

Gjest Kvikksjokolade
Skrevet

*S* Ja, det er vel fort gjort å krysse av for den mest kjente hunden :-) Ikke alltid man leser spørsmålet 100% nøye.

Såpass vet jeg at Pluto er hunden til Mikke Mus. ;)

Skrevet

Hehe, håpet på at jeg ville gjør det bedre enn deg, men kunne ikke hjelpe for det. ;)

''håpet på at jeg ville gjør det bedre enn deg''

Skulle jo ikke så mye til i den første quiz'en! ;-)

Gjest Kvikksjokolade
Skrevet

''håpet på at jeg ville gjør det bedre enn deg''

Skulle jo ikke så mye til i den første quiz'en! ;-)

Sant, men det var vanskelige spørsmål. Jeg gjettet meg til alle sammen tror jeg. :)

Skrevet

Såpass vet jeg at Pluto er hunden til Mikke Mus. ;)

"alle" vet vel det, men fort gjort å svare feil hvis man skynder seg for mye i den tro at dette er lett. Det blir som spørsmålet "Hvor mange dyr av hver art hadde Moses med seg ombord i arken?"

Svært mange synes jo at svaret "to" er svært lett og skynder seg å svare det uten å legge merke til feilen:-)

Gjest Kayia
Skrevet

1 av 15 og 6 av 6 her. Men unnskylder meg _litt_ med at jeg tenkte på Don Rosa hele vegen, og ikke Carl Barks av en eller annen grunn... hehe...

Skrevet

1 av 15 og 6 av 6 her. Men unnskylder meg _litt_ med at jeg tenkte på Don Rosa hele vegen, og ikke Carl Barks av en eller annen grunn... hehe...

''Men unnskylder meg _litt_ med at jeg tenkte på Don Rosa hele vegen, og ikke Carl Barks av en eller annen grunn... hehe...''

Kanskje du hadde is i rubben? ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

''Men unnskylder meg _litt_ med at jeg tenkte på Don Rosa hele vegen, og ikke Carl Barks av en eller annen grunn... hehe...''

Kanskje du hadde is i rubben? ;-)

Haha - helt klart! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...