Gjest Sangosten Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 I hvor mange dager går dere med bomullssokker, og hvor mange dager med ullsokker? Mitt svar er 1 dag og 3 dager. 0 Siter
Gjest Sangosten Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Én dag. Uansett hvilket materiale. Ullsokker tar ikke til seg svette, så det er ikke nødvendig å skifte hver dag om du ikke går på sokkelesten i huset. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 På jobb går jeg ofte med syntetiske sokker eller strømper (tykkere nylon/lycra) og disse vaskes stort sett hver dag. Ullsokker til fritidsbruk kan gjerne brukes noen dager før vask. 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 vanlig sokker skifter jeg hver dag.. ullsokker bruker jeg sjeldent, men de bruker jeg evt litt lengre. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Ullsokker tar ikke til seg svette, så det er ikke nødvendig å skifte hver dag om du ikke går på sokkelesten i huset. jeg svetter lite på beina (heldigvis) Men likevel synes jeg ikke sokkene lukter "friskt" (rent) etter å ha vært brukt en dag. De lukter ikke svette, men de lukter så absolutt brukt.... 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 På jobb går jeg ofte med syntetiske sokker eller strømper (tykkere nylon/lycra) og disse vaskes stort sett hver dag. Ullsokker til fritidsbruk kan gjerne brukes noen dager før vask. Ullsokker brukes mer enn én gangen dag før de vaskes, men bomull og andre materialer brukes kun én gang/dag. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 På jobb går jeg ofte med syntetiske sokker eller strømper (tykkere nylon/lycra) og disse vaskes stort sett hver dag. Ullsokker til fritidsbruk kan gjerne brukes noen dager før vask. Ja, den skulle altså til trådstarter...;-) 0 Siter
Speak Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 1 dag med bomull. Ull varierer litt. Dersom jeg har noe annet under = flere dager. Dersom jeg ikke har det: 2-3 dager. Men dersom jeg bruker ullsokker og trener så går de i vask etter trening. 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Alle sokker jeg har rett mot huden vaskes etter en dag. Noen ganger skifter jeg iløpet av dagen også, hvis jeg svetter. Ullsokker som brukes utenpå andre sokker, bruker jeg lengre selvfølgelig. Men det er bare en sjelden gang det er nødvendig med to par sokker for meg heldigvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.