Gå til innhold

Sokkeskift

Anbefalte innlegg

Gjest Sangosten
Skrevet

I hvor mange dager går dere med bomullssokker, og hvor mange dager med ullsokker?

Mitt svar er 1 dag og 3 dager.

Gjest Sangosten
Skrevet

Én dag. Uansett hvilket materiale.

Ullsokker tar ikke til seg svette, så det er ikke nødvendig å skifte hver dag om du ikke går på sokkelesten i huset.

Gjest Elextra
Skrevet

På jobb går jeg ofte med syntetiske sokker eller strømper (tykkere nylon/lycra) og disse vaskes stort sett hver dag.

Ullsokker til fritidsbruk kan gjerne brukes noen dager før vask.

Skrevet

vanlig sokker skifter jeg hver dag.. ullsokker bruker jeg sjeldent, men de bruker jeg evt litt lengre.

Skrevet

Ullsokker tar ikke til seg svette, så det er ikke nødvendig å skifte hver dag om du ikke går på sokkelesten i huset.

jeg svetter lite på beina (heldigvis) Men likevel synes jeg ikke sokkene lukter "friskt" (rent) etter å ha vært brukt en dag. De lukter ikke svette, men de lukter så absolutt brukt....

Skrevet

På jobb går jeg ofte med syntetiske sokker eller strømper (tykkere nylon/lycra) og disse vaskes stort sett hver dag.

Ullsokker brukes mer enn én gangen dag før de vaskes, men bomull og andre materialer brukes kun én gang/dag.

Skrevet

Ja, den skulle altså til trådstarter...;-)

Skrevet

1 dag med bomull. Ull varierer litt. Dersom jeg har noe annet under = flere dager. Dersom jeg ikke har det: 2-3 dager. Men dersom jeg bruker ullsokker og trener så går de i vask etter trening.

Skrevet

Alle sokker jeg har rett mot huden vaskes etter en dag. Noen ganger skifter jeg iløpet av dagen også, hvis jeg svetter. Ullsokker som brukes utenpå andre sokker, bruker jeg lengre selvfølgelig. Men det er bare en sjelden gang det er nødvendig med to par sokker for meg heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...