Gå til innhold

Om du hadde vunnet 31 millioner

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Hadde glatt beholdt bilen jeg har, men heller ansatt en liten tjener som fylte bensin, vaska den utvendig og innvendig en gang i mnd, skifta dekk, kjørte den på service og henta den igjen når den var ferdig. Lett!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• morsan

5

• mariaflyfly

2

• Katt-ja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde glatt beholdt bilen jeg har, men heller ansatt en liten tjener som fylte bensin, vaska den utvendig og innvendig en gang i mnd, skifta dekk, kjørte den på service og henta den igjen når den var ferdig. Lett!

''Hadde glatt beholdt bilen jeg har, men heller ansatt en liten tjener som fylte bensin, vaska den utvendig og innvendig en gang i mnd, skifta dekk, kjørte den på service og henta den igjen når den var ferdig''

Kunne han ikke ta kåken i samme slengen?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Da jeg så overskriften satt jeg og tenke ut et svar, helt til jeg så resten av innlegget.

Jeg er så lite interesert i biler at jeg tror jeg hadde beholdt den gamle jeg har nettopp fordi den er så liten og enkel å lukeparkere, samt at det ikke er noe stress om det blir noen bulker i den.

Eller kanskje jeg hadde kjøpt en Cabriolet om det ikke var for at vi allerede hadde en:-)

Skrevet

DOL-folket drømmer ikke om å være som andre millionærer, men som Lotto-millionærer! De velger Toyota - i likhet med ekte lottomillionærer i en undersøkelse foretatt av Norsk Tipping:

''Mens hele 19 prosent av de spurte lottomillionærene sier de investerte i en Toyota, mens bare en prosent kjøpte Porsche...''

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=589373

Av merker nevnt i denne tråden, er Toyota nevnt av 4 (+ en som kommenterer at det er en "bra bil"), mens 2 nevner BMW og én VW Caravelle.

Gjest Elextra
Skrevet

DOL-folket drømmer ikke om å være som andre millionærer, men som Lotto-millionærer! De velger Toyota - i likhet med ekte lottomillionærer i en undersøkelse foretatt av Norsk Tipping:

''Mens hele 19 prosent av de spurte lottomillionærene sier de investerte i en Toyota, mens bare en prosent kjøpte Porsche...''

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=589373

Av merker nevnt i denne tråden, er Toyota nevnt av 4 (+ en som kommenterer at det er en "bra bil"), mens 2 nevner BMW og én VW Caravelle.

Hehe, interessant!

Eller er det kanskje bare slik vi vil handle i teorien? Når de 30 mill. brått står på konto løper kanskje selv jeg ut og kjøper en Ferrari?

Skrevet

Hehe, interessant!

Eller er det kanskje bare slik vi vil handle i teorien? Når de 30 mill. brått står på konto løper kanskje selv jeg ut og kjøper en Ferrari?

Men dette var ikke en undersøkelse om lottomillionærenes intensjoner, men hva de faktisk hadde kjøpt, så det er neppe kun teori:-)

Skrevet

enten en skikkelig fin volvo, eller en splitter ny toyota.. :)

Skrevet

Tja... Om det finnes en snerten, liten stasjonsvogn med firehjulstrekk, varme i rattet (varme i setene er vel standard på alle nye biler?), veldig bensingjerrig, høy sikkerhet og gode kjøreegenskaper så tar jeg den. :o)

Skrevet

Tja... Om det finnes en snerten, liten stasjonsvogn med firehjulstrekk, varme i rattet (varme i setene er vel standard på alle nye biler?), veldig bensingjerrig, høy sikkerhet og gode kjøreegenskaper så tar jeg den. :o)

"Snerten" og "stasjonsvogn" i samme setning????

Skrevet

"Snerten" og "stasjonsvogn" i samme setning????

Ja. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Splitter ny Avensis stasjonsvogn :o)

Gjest mora2
Skrevet

En strøken gammel blå amazon, og en wolksvagen minibuss.

:0)

mariaflyfly
Skrevet

''Hadde glatt beholdt bilen jeg har, men heller ansatt en liten tjener som fylte bensin, vaska den utvendig og innvendig en gang i mnd, skifta dekk, kjørte den på service og henta den igjen når den var ferdig''

Kunne han ikke ta kåken i samme slengen?

Jo. I grunnen.

Full storvask av kåken en gang pr uke, kanskje en ryddedag i forkant av denne. Vindusvask fire ganger i året, sengetøyskifting annenhver uke, en klesvask eller to om dagen, matvareinnkjøp etter handleliste som legges igjen hjemme hver morgen, kanskje en middagslaging i løpet av uka.

Ta med en loftsrydding og en bodrydding i løpet av året, og inkluder løpende hagearbeid og snømåking, så er vi kanskje oppe i en fulltidsstilling?

WTF? Det er jo jeg som innehar denne nå. Faen. Ikke rart det ikke er storvask hver uke...

Gjest Elextra
Skrevet

Jo. I grunnen.

Full storvask av kåken en gang pr uke, kanskje en ryddedag i forkant av denne. Vindusvask fire ganger i året, sengetøyskifting annenhver uke, en klesvask eller to om dagen, matvareinnkjøp etter handleliste som legges igjen hjemme hver morgen, kanskje en middagslaging i løpet av uka.

Ta med en loftsrydding og en bodrydding i løpet av året, og inkluder løpende hagearbeid og snømåking, så er vi kanskje oppe i en fulltidsstilling?

WTF? Det er jo jeg som innehar denne nå. Faen. Ikke rart det ikke er storvask hver uke...

;)

Skrevet

Hva med hushjelp/vaskehjelp i stedet for en tjener til å fylle bensin?

Skrevet

Det var det med snerten og stasjonsvogn - men denne, kanskje?

http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/x3/x3/2006/introduction.html

Jeg er usikker på lasteromskapasiteten på den der. Kjæresten har RAV4 og den har jo bittelite bagasjerom.

Dessuten er tyske biler ofte schwææææære inni og jeg er liiiiten. :o) Ok, x-audien til kjæresten var faktisk ganske passelig på førerplassen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...