Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 ...eller denne? (mann el kjøretøy - fritt valg på øverste hylle *S*) http://coloradoguy.com/sugar-beet-harvesting/john-deere-9300-tractor.jpg Hahaha, kanskje mer i Lillemus' bane! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er usikker på lasteromskapasiteten på den der. Kjæresten har RAV4 og den har jo bittelite bagasjerom. Dessuten er tyske biler ofte schwææææære inni og jeg er liiiiten. ) Ok, x-audien til kjæresten var faktisk ganske passelig på førerplassen. ''Jeg er usikker på lasteromskapasiteten på den der. Kjæresten har RAV4 og den har jo bittelite bagasjerom. '' Ja, den har lite bagasjerom, sånn er det nå engang når bilen skal være liten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 ...eller denne? (mann el kjøretøy - fritt valg på øverste hylle *S*) http://coloradoguy.com/sugar-beet-harvesting/john-deere-9300-tractor.jpg *Hehe* Den hadde nok min kjære likt tenker jeg! Kjøretøyet altså, ikke mannen. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 ''Jeg er usikker på lasteromskapasiteten på den der. Kjæresten har RAV4 og den har jo bittelite bagasjerom. '' Ja, den har lite bagasjerom, sånn er det nå engang når bilen skal være liten. Jeg har nå en liten stasjonsvogn med god lasteromskapasitet. ) Den du lenket til er jo ikke en stasjonsvogn. Men når den tid kommer at jeg skal kjøpe nybil så har jeg neppe behov for stasjonsvogn lenger så da spørs det om det blir en liten suv. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har nå en liten stasjonsvogn med god lasteromskapasitet. ) Den du lenket til er jo ikke en stasjonsvogn. Men når den tid kommer at jeg skal kjøpe nybil så har jeg neppe behov for stasjonsvogn lenger så da spørs det om det blir en liten suv. ) Tenker på X3'en både som en liten SUV og en liten stasjonsvogn jeg, da, men mulig jeg er litt begrepsforvirret :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.