Gjest Tooshorty Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hey jeg er en gutt på 21 år som hele tiden har hatt trang forhud på penis. Når den er slapp går det greit å dra forhuden helt tilbake, og fram igjen uten store problemer. Derimot når den er i erigert tilstand, har jeg ikke sjangs til å dra tilbake forhuden.. Jeg har ikke vaska penishodets glans jevlig de siste åra, og har de siste ukene også fått litt irriterende tørr hud helst fremst på ytre del av forhuden mot penishodet, samt noe som kan antydes som hvite prikker, antakelig talgkjertler på innsiden som kommer synlig når jeg drar forhuden helt tilbake i slapp tilstand. Noen syn på hva dette kan være? å hvordan jeg kan dra forhuden helt tilbake uten å måtte prakkes så mye nedentil? takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/343774-trang-forhud-og-hvite-prikker-p%C3%A5-penishode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.