Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke - hva er det som er talentet der?

Det lurte jeg også på :o) Hvis noen skulle stilt opp burde det i det minste vært maleren.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Axcia

10

• morsan

9

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

trollemor;o)
Skrevet

Synes forsåvidt bodypaint er litt kult jeg, da :)

Det lønner seg å ha en lekker kropp iallefall.......

Skrevet

Dette ble jo bare enda verre på tv, enn på nettet :-(

Pinlig, pinlig, pinlig - og dumt.

Skrevet

Dette ble jo bare enda verre på tv, enn på nettet :-(

Pinlig, pinlig, pinlig - og dumt.

Jepp. Hun spaserte jo bare rundt på scenen og gjorde ingenting. Ikke var body-paintingen sååå imponerende heller, det var liksom mest rødt. Ikke noe spektakulært liksom.

Gjest what goes around comes around
Skrevet

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Synes det var fint med en slik advarsel. Om den vil hjelpe noe særlig gjenstår å se. Men synes folk skal tenke seg om før de kommer med "ekle" kommentarer ja.

Gjest what goes around comes around
Skrevet

Likte ikke hovedfargen, men ellers synes jeg det var ganske pent! :)

trollemor;o)
Skrevet

Synes det var fint med en slik advarsel. Om den vil hjelpe noe særlig gjenstår å se. Men synes folk skal tenke seg om før de kommer med "ekle" kommentarer ja.

Jeg begrenset meg litt pågrunn av advarselen!

Gjest artig tanke
Skrevet

Kunne vært kult kanskje om det var påmalt en bunad i stedet ;)

Gjest Det heter å face konsekvenser
Skrevet

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Altså, helt ærlig talt.

En person står frem på tv, tilgjengelig for hele Norge. Hun er så godt som helt naken, dekket bak kropsmaling

Og så mener du at vi skal begrense meningene fordi hun kanskje er på DOL

Hvis et menneske møter på noe slikt som Norske Talenter og regner med at folk skal moderere seg hvis neg. kretikk så trenger denne personen en skikkelig wake up for å møte det virkelige liv

mariaflyfly
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva talentet dreide seg om her.

Smakløst.

Skrevet

Altså, helt ærlig talt.

En person står frem på tv, tilgjengelig for hele Norge. Hun er så godt som helt naken, dekket bak kropsmaling

Og så mener du at vi skal begrense meningene fordi hun kanskje er på DOL

Hvis et menneske møter på noe slikt som Norske Talenter og regner med at folk skal moderere seg hvis neg. kretikk så trenger denne personen en skikkelig wake up for å møte det virkelige liv

''Og så mener du at vi skal begrense meningene fordi hun kanskje er på DOL''

Jeg mener ingenting. Jeg bare advarte de som ønsker å bry seg om hennes følelser :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp. Hun spaserte jo bare rundt på scenen og gjorde ingenting. Ikke var body-paintingen sååå imponerende heller, det var liksom mest rødt. Ikke noe spektakulært liksom.

Så det var bare det at hun var malt som var greia? Hun hverken sang, danset eller noe?

Gjest Elextra
Skrevet

Gosh - latterlig.

Men så fikk de vel en unnskyldning for å vise litt nakenhet på TV.

Gjest Elextra
Skrevet

Likte ikke hovedfargen, men ellers synes jeg det var ganske pent! :)

Er'e mulig!?

Skrevet

Så det var bare det at hun var malt som var greia? Hun hverken sang, danset eller noe?

Det at hun var malt ja. Så strengt tatt var det vel maleren og ikke "lerretet" som skulle gått videre i så fall.

Gjest Det heter å face konsekvenser
Skrevet

''Og så mener du at vi skal begrense meningene fordi hun kanskje er på DOL''

Jeg mener ingenting. Jeg bare advarte de som ønsker å bry seg om hennes følelser :)

Hadde det vært noen særlig grunn til å bry seg om hennes følelser så hadde hun nok ikke stillet opp på det showet i det antrekket ;)

Skrevet

Hadde det vært noen særlig grunn til å bry seg om hennes følelser så hadde hun nok ikke stillet opp på det showet i det antrekket ;)

Vi får tro hun har gått en del runder med seg selv i forkant av dette programmet og er forberedt på den kritikken som kommer.

Gjest Elextra
Skrevet

Det at hun var malt ja. Så strengt tatt var det vel maleren og ikke "lerretet" som skulle gått videre i så fall.

Slik tenkte jeg også.

Skrevet

Lurer på hvordan hun kan tro at dette er noe som fortjener å vinne, dvs at det er noe som man kan ha en helt forestilling av/med der folk er villige til å kjøpe billetter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...