Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan hun kan tro at dette er noe som fortjener å vinne, dvs at det er noe som man kan ha en helt forestilling av/med der folk er villige til å kjøpe billetter.

*hehe* En hel forestilling ja... *hehe*

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Axcia

10

• morsan

9

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, faktisk så husker jeg at en eller annen annonserte opptredenen sin her på DOL for noen uker siden. Hun lurte på hvordan det ville være å bli rikskjendis.

Men det gjør ikke resultatet penere av den grunn.

he he, dette hadde jeg helt glemt...

Men det er jo ikke sikkert det er den samme, da :-)

Skrevet

*hehe* En hel forestilling ja... *hehe*

...med innlagt dusjepause mellom hvert nye 'antrekk'?

ja ja, folk logget seg jo på internett for å se på at man dusjet i BigBrother-huset også, så vi kan tross alt snakke om et kjempeopplegg her!!

Gjest Elextra
Skrevet

he he, dette hadde jeg helt glemt...

Men det er jo ikke sikkert det er den samme, da :-)

Brått ringte det en bjelle hos meg også - selv om jeg ikke helt kan plassere den *s*

Skrevet

...med innlagt dusjepause mellom hvert nye 'antrekk'?

ja ja, folk logget seg jo på internett for å se på at man dusjet i BigBrother-huset også, så vi kan tross alt snakke om et kjempeopplegg her!!

*LOL*

Skrevet

Brått ringte det en bjelle hos meg også - selv om jeg ikke helt kan plassere den *s*

...men jeg får ndet for meg at hun på dol hadde barn som var store nok til å ha en formening om mammas tv-opptreden. Det kan jo denne kroppsmaledama ha også, men så hun ikke veldig ung ut?

Skrevet

Jeg husket det også da Glim nevnte det, men jeg husiker ikke hvem det var. Og nei - ingen trenger å minne oss på det heller!

mariaflyfly
Skrevet

Det at hun var malt ja. Så strengt tatt var det vel maleren og ikke "lerretet" som skulle gått videre i så fall.

''strengt tatt var det vel maleren og ikke "lerretet" som skulle gått videre i så fall.''

*Knegg*

mariaflyfly
Skrevet

Ja, faktisk så husker jeg at en eller annen annonserte opptredenen sin her på DOL for noen uker siden. Hun lurte på hvordan det ville være å bli rikskjendis.

Men det gjør ikke resultatet penere av den grunn.

Husker det jeg også.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Ganske sikker på at hun er eller har vært på dol ja. Hun har flere ganger lagt ut link til hjemmesiden hennes så hun er nok ikke så opptatt av å være anonym :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg syntes dama var kjempemodig :) Hadde aldri turt å gjøre noe slikt selv, nei ;) Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var, men faktisk synes jeg det er kult at noen våger å gjøre slike ting. de vet nok godt at de vil få reaksjoner som ikke alltid er positive, men allikevel så tar de sjansen. Hatten av for slike folk :)))

Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)

trollemor;o)
Skrevet

Så det var bare det at hun var malt som var greia? Hun hverken sang, danset eller noe?

Det verste var jo måten ho avduka seg selv på...hahaha, fomle fomle med saksa...

Skrevet

Jeg syntes dama var kjempemodig :) Hadde aldri turt å gjøre noe slikt selv, nei ;) Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var, men faktisk synes jeg det er kult at noen våger å gjøre slike ting. de vet nok godt at de vil få reaksjoner som ikke alltid er positive, men allikevel så tar de sjansen. Hatten av for slike folk :)))

Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)

''Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)''

Helt enig med deg, togli:-) Flott at hun turde å vise fram sin rosemalte kropp - til tross for at den ikke var "lekker" iht til vår tids ideal :-)

Skrevet

Det verste var jo måten ho avduka seg selv på...hahaha, fomle fomle med saksa...

''Det verste var jo måten ho avduka seg selv på...hahaha, fomle fomle med saksa...''

Huff ja....det var jo veldig ille:-(

Skrevet

Enig at det var spenstig og tøft gjort, men har det noe med talent å gjøre?

Gjest togli
Skrevet

''Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)''

Helt enig med deg, togli:-) Flott at hun turde å vise fram sin rosemalte kropp - til tross for at den ikke var "lekker" iht til vår tids ideal :-)

:-)

Kroppen hennes var jo helt "normal" (sånn som de fleste av oss på samme alder ser ut vil jeg tro ;)). Jeg tror nok reaksjonene ville vært de samme om hun hadde hatt en "perfekt" kropp, så det folk reagerer på er vel at hun ikke viste fram noe "spesielt" talent? Uansett var det tøft gjort å stille seg lagelig for hogg ;-)

Gjest togli
Skrevet

Enig at det var spenstig og tøft gjort, men har det noe med talent å gjøre?

Nei, og det er jeg jo ikke på i det jeg skriver...

Det var flere uten spesielle talenter som var med, men er ikke det bare moro da? :) Artig å se at folk faktisk tør å ta sjansen på å dumme seg ut litt :)

Vi bør le med dem, ikke av dem ;)

Gjest togli
Skrevet

Nei, og det er jeg jo ikke på i det jeg skriver...

Det var flere uten spesielle talenter som var med, men er ikke det bare moro da? :) Artig å se at folk faktisk tør å ta sjansen på å dumme seg ut litt :)

Vi bør le med dem, ikke av dem ;)

Er visst litt trøtt ;-)

Det skulle stå... og det er jeg jo inne på i det jeg skriver...

Skrevet

:-)

Kroppen hennes var jo helt "normal" (sånn som de fleste av oss på samme alder ser ut vil jeg tro ;)). Jeg tror nok reaksjonene ville vært de samme om hun hadde hatt en "perfekt" kropp, så det folk reagerer på er vel at hun ikke viste fram noe "spesielt" talent? Uansett var det tøft gjort å stille seg lagelig for hogg ;-)

Jeg tror ikke reaksjonene ville ha vært de samme hvis hun hadde hatt en flottere kropp. Verken fra folk her inne, eller fra dommerpanelet:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror ikke reaksjonene ville ha vært de samme hvis hun hadde hatt en flottere kropp. Verken fra folk her inne, eller fra dommerpanelet:-)

Godt mulig..... :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...