Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt mulig..... :-/

For meg er det ganske innlysende :-) Det er utrolig hva vi tolererer bare det er "riktig " på et vis.

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Axcia

10

• morsan

9

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syntes dama var kjempemodig :) Hadde aldri turt å gjøre noe slikt selv, nei ;) Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var, men faktisk synes jeg det er kult at noen våger å gjøre slike ting. de vet nok godt at de vil få reaksjoner som ikke alltid er positive, men allikevel så tar de sjansen. Hatten av for slike folk :)))

Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)

'' Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var''

Det er vel en del av essensen her. Det er en talentkonkurranse.

Mangfold er fint, det. Men dette synes jeg var et merkelig oppsyn i en slik setting. Jeg lurer fortsatt på hva hun skulle oppnå?

Gjest togli
Skrevet

For meg er det ganske innlysende :-) Det er utrolig hva vi tolererer bare det er "riktig " på et vis.

Vi har nok mange fordommer vi ikke tenker videre over ;)

Gjest togli
Skrevet

Mangfold er fint, det. Men dette synes jeg var et merkelig oppsyn i en slik setting. Jeg lurer fortsatt på hva hun skulle oppnå?

Men hun var jo ikke den eneste uten spesielle talenter på scenen? Men hun vekket nesten en slags harme i mange her.. Det er det jeg ikke forstår...

Selvsagt passet ikke dette helt inn i konseptet, men det er vel det som er sjarmen med Norske Talenter også?;)

Skrevet

Vi har nok mange fordommer vi ikke tenker videre over ;)

Ikke sant:-))

Skrevet

Men hun var jo ikke den eneste uten spesielle talenter på scenen? Men hun vekket nesten en slags harme i mange her.. Det er det jeg ikke forstår...

Selvsagt passet ikke dette helt inn i konseptet, men det er vel det som er sjarmen med Norske Talenter også?;)

Det var nok graden av "spesielt" som gjorde at hun fikk spalteplass i forkant av programmet, og som rettet min oppmerksomhet i den retningen.

Hun blir neppe glemt med det første ;-)

Annonse

Skrevet

Det var nok graden av "spesielt" som gjorde at hun fikk spalteplass i forkant av programmet, og som rettet min oppmerksomhet i den retningen.

Hun blir neppe glemt med det første ;-)

''Hun blir neppe glemt med det første ;-)''

Da er du forholdsvis lett å gjøre inntrykk på :-)

Skrevet

Nei, og det er jeg jo ikke på i det jeg skriver...

Det var flere uten spesielle talenter som var med, men er ikke det bare moro da? :) Artig å se at folk faktisk tør å ta sjansen på å dumme seg ut litt :)

Vi bør le med dem, ikke av dem ;)

Ok. Jeg uttaler meg bare ut fra bildet / artikkelen det ble linket til i startinnlegget her.

Stussa som sagt over settingen, men ingen tvil om at dama har guts!

Og for dem som har hengt seg opp i kroppen under rosemalingen: Hun har da en helt utmerket, helt normal kropp?

Vi er ikke vant til å se annet enn modellmagre 22-åringer i media, vel?

Gjest Elextra
Skrevet

Hva hun skulle oppnå?

Flere kunder, antakelig? http://www.bodypaint.no/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=1

Og så er du vel temmelig ekshibisjonistisk i utgangspunktet når du velger en slik hobby/yrke.

Gjest Elextra
Skrevet

''Og så er du vel temmelig ekshibisjonistisk i utgangspunktet når du velger en slik hobby/yrke.''

Hun er vel ikke så mye mer eksibisjonistisk enn mange av de andre som opptrer i media i dag.

''Hun er vel ikke så mye mer eksibisjonistisk enn mange av de andre som opptrer i media i dag.''

Nja, i mine øyne er det spesielt å ønske å opptre og få oppmerksomhet uten klær. Men en kan selvfølgelig også være ekshibisjonistisk på andre måter.

Skrevet

''Hun er vel ikke så mye mer eksibisjonistisk enn mange av de andre som opptrer i media i dag.''

Nja, i mine øyne er det spesielt å ønske å opptre og få oppmerksomhet uten klær. Men en kan selvfølgelig også være ekshibisjonistisk på andre måter.

Det å opptre uten/med lite klær er da ikke særlig originalt i dag. Det eneste som var uvant i denne settingen var at hun ikke så perfekt ut, og enda viste seg fram:-)

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Ja man skal ikke kimse av reklameverdien i å delta på TV!

''Ja man skal ikke kimse av reklameverdien i å delta på TV!''

Halvparten av de som stiller i diverse reality-shows har vel ambisjoner om å bli TV-stjerner, og ser på deltakelsen som en kickstart.

Gjest Elextra
Skrevet

Det å opptre uten/med lite klær er da ikke særlig originalt i dag. Det eneste som var uvant i denne settingen var at hun ikke så perfekt ut, og enda viste seg fram:-)

Jeg har ikke sett programmet og kjenner ikke settingen.

Men som flere her nevner virker det litt rart å stille malt av andre i en talentkontkurranse, om du ikke har tenkt å gjøre annet enn å posere. Akkurat dette ville vel vært akkurat det samme uansett utseende.

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet og kjenner ikke settingen.

Men som flere her nevner virker det litt rart å stille malt av andre i en talentkontkurranse, om du ikke har tenkt å gjøre annet enn å posere. Akkurat dette ville vel vært akkurat det samme uansett utseende.

''Men som flere her nevner virker det litt rart å stille malt av andre i en talentkontkurranse, om du ikke har tenkt å gjøre annet enn å posere. Akkurat dette ville vel vært akkurat det samme uansett utseende''

Ja, det er nok sikkert det som vekker indignasjonen:-)

Skrevet

''Men som flere her nevner virker det litt rart å stille malt av andre i en talentkontkurranse, om du ikke har tenkt å gjøre annet enn å posere. Akkurat dette ville vel vært akkurat det samme uansett utseende''

Ja, det er nok sikkert det som vekker indignasjonen:-)

Men er folk så fryktelig indignerte, bare fordi man påpeker det manglende talentet i å være et ferdig malt "lerett" som deltar i en talentkonkurranse?

Skrevet

Men er folk så fryktelig indignerte, bare fordi man påpeker det manglende talentet i å være et ferdig malt "lerett" som deltar i en talentkonkurranse?

Du skjønner like godt som meg at det ikke er det indignasjonen dreier seg om:-)

Skrevet

Du skjønner like godt som meg at det ikke er det indignasjonen dreier seg om:-)

jeg synes du er for opptatt av å tillegge andre folk meninger.

Og så synes jeg det er påfalende at du prøver å fremstå som en som har skjønt det forferdelige ved at at folk er strengere mot en som ikke er "perfekt", samtidig som DU er den verste til hele tiden å trekke fram hva du mener om kroppen til den rosemalte.

Minner meg litt om om en sak fra presidentvalget i USA, der noen partikolleger av Sarah Palin anklaget Newsweek for å ha benyttet et uretusjert bilde av henne som viste ansiktshår og rynker og enda flere "imperfections" som denne partikollegaen ramset opp i fleng. Jeg tenkte: "Med slike venner, hvem trenger fiender?"

Skrevet

jeg synes du er for opptatt av å tillegge andre folk meninger.

Og så synes jeg det er påfalende at du prøver å fremstå som en som har skjønt det forferdelige ved at at folk er strengere mot en som ikke er "perfekt", samtidig som DU er den verste til hele tiden å trekke fram hva du mener om kroppen til den rosemalte.

Minner meg litt om om en sak fra presidentvalget i USA, der noen partikolleger av Sarah Palin anklaget Newsweek for å ha benyttet et uretusjert bilde av henne som viste ansiktshår og rynker og enda flere "imperfections" som denne partikollegaen ramset opp i fleng. Jeg tenkte: "Med slike venner, hvem trenger fiender?"

Jeg ser jo bare kommentarene lenger ned her: For å drive med bodypainting så "lønner det seg å ha en lekker kropp i hvert fall." Og uten å gjøre meg til talsmann for andres meninger, så tror jeg nok det er en ganske gjengs oppfatning i dagens samfunn.

Gjør jeg meg da til talsmann for andres meninger? Beklager i så fall dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...