Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det var nok graden av "spesielt" som gjorde at hun fikk spalteplass i forkant av programmet, og som rettet min oppmerksomhet i den retningen.

Hun blir neppe glemt med det første ;-)

Det tror jeg nok ikke hun blir, nei ;)

Men la oss heller beundre henne for at hun var så modig at hun turte å stille opp på tv slik ;-)

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Axcia

10

• morsan

9

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Ok. Jeg uttaler meg bare ut fra bildet / artikkelen det ble linket til i startinnlegget her.

Stussa som sagt over settingen, men ingen tvil om at dama har guts!

Og for dem som har hengt seg opp i kroppen under rosemalingen: Hun har da en helt utmerket, helt normal kropp?

Vi er ikke vant til å se annet enn modellmagre 22-åringer i media, vel?

Enig i at kroppen så helt normal og sunn ut :)

Jeg hadde aldri i livet turt å stille opp på noe slikt, så av den grunn beundrer jeg de som er så modige som henne:)

Skrevet

Jeg ser jo bare kommentarene lenger ned her: For å drive med bodypainting så "lønner det seg å ha en lekker kropp i hvert fall." Og uten å gjøre meg til talsmann for andres meninger, så tror jeg nok det er en ganske gjengs oppfatning i dagens samfunn.

Gjør jeg meg da til talsmann for andres meninger? Beklager i så fall dette.

Det er da langtfra flertallet i tråden som sier det du refererer til der, men slik får du det til å høres ut.

Og uansett synes jeg du "gnir det inn" at kroppen ikke var "perfekt".

Skrevet

Jeg syntes dama var kjempemodig :) Hadde aldri turt å gjøre noe slikt selv, nei ;) Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var, men faktisk synes jeg det er kult at noen våger å gjøre slike ting. de vet nok godt at de vil få reaksjoner som ikke alltid er positive, men allikevel så tar de sjansen. Hatten av for slike folk :)))

Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser ;)

Jo, men Togli - klart dama er modig og tøff og alt det der for å stille på TV slik, men det er jo ikke å vise noe talent, som hele denne konkurransen dreier seg om. Da måtte jo hun maleren ha malt mens vi så på...

Skrevet

Men er folk så fryktelig indignerte, bare fordi man påpeker det manglende talentet i å være et ferdig malt "lerett" som deltar i en talentkonkurranse?

Jeg skjønner ikke hvorfor alle misforstår dette jeg, det er klart det er den rosemalte dama som "danset" som får oppmerksomheten, men det var da vel kunstneren (hun som var med inn og hadde malt henne) som faktisk hadde talentet, og det var nok det de prøvde å vise...

Skrevet

Enig at det var spenstig og tøft gjort, men har det noe med talent å gjøre?

det var jo hun som hadde malt henne, som var talentet her da - skjønner ikke at dere ikke forstår dette - hun med rosemalingen skulle bare vise det fram

Annonse

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva talentet dreide seg om her.

Smakløst.

''Jeg forstår ikke helt hva talentet dreide seg om her.''

Å male andres kropper, var talentet her - men det ser det ut til at alle glatt klarer å overse...

Skrevet

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Like fullt er det nok lov til å kommentere, all den tid man stiller opp offentlig på den måten:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke vakkert akkurat, og truser med bindet er altfor synlig, når en skal vise frem kroppen sin på en slik måte.

Håper ikke at dette blir ny bunads mote i Norge.

''Håper ikke at dette blir ny bunads mote i Norge.''

Å jo, hadde det ikke vært flott om vi gikk slik på 17. mai alle sammen!?

Gjest høstløv
Skrevet

''Håper ikke at dette blir ny bunads mote i Norge.''

Å jo, hadde det ikke vært flott om vi gikk slik på 17. mai alle sammen!?

Jeg trodde ikke at oransje var en fargene, som forbindes med rosemaling, slik den ble ble utført av malerne for to-tre hundre år siden.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg trodde ikke at oransje var en fargene, som forbindes med rosemaling, slik den ble ble utført av malerne for to-tre hundre år siden.

''Jeg trodde ikke at oransje var en fargene, som forbindes med rosemaling, slik den ble ble utført av malerne for to-tre hundre år siden.''

Har ikke særlig peiling på rosemaling, men trodde rødoransje var en ganske vanlig bunnfarge? Har i hvertfall sett noen gamle, slitte, rosemalte møbler, kister og lignende med en bleket rødoransje farge (men mulig denne var knallrød opprinnelig).

Gjest Elextra
Gjest høstløv
Skrevet

''Jeg trodde ikke at oransje var en fargene, som forbindes med rosemaling, slik den ble ble utført av malerne for to-tre hundre år siden.''

Har ikke særlig peiling på rosemaling, men trodde rødoransje var en ganske vanlig bunnfarge? Har i hvertfall sett noen gamle, slitte, rosemalte møbler, kister og lignende med en bleket rødoransje farge (men mulig denne var knallrød opprinnelig).

Jeg trodde det var mer vanlig med brunrød bunnfarge enn oransje.

Mer slik:

http://images.google.no/images?q=rosemaling&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=5muSS-GxJsz0-Qb-tfWaBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CB4QsAQwAA

En av tantene til mannen min har undervist i rosemaling, og det er fra henne, jeg har noe informasjon, men jeg er ingen ekspert, jeg heller.

Annonse

Gjest høstløv
Gjest togli
Skrevet

Jo, men Togli - klart dama er modig og tøff og alt det der for å stille på TV slik, men det er jo ikke å vise noe talent, som hele denne konkurransen dreier seg om. Da måtte jo hun maleren ha malt mens vi så på...

Joda, jeg er absolutt ikke uenig i det. Det jeg ikke liker er at så mange tydeligvis liker å "henge ut" folk som gjør spesielle ting de føler ikke passer helt inn i A4-malen ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Ja, jeg husker det var ei av de ganske "faste" her som fortalte at hun skulle være med på et TV show i forbindelse med bodypaint!

Men det står stille hvem det var...

Skrevet

Ja, jeg husker det var ei av de ganske "faste" her som fortalte at hun skulle være med på et TV show i forbindelse med bodypaint!

Men det står stille hvem det var...

Er jo ikke så nøye hvem det var, da :)

Gjest prust
Skrevet

Er jo ikke så nøye hvem det var, da :)

Neida. Men jeg tenkte overhodet ikke på henne da jeg så på Norske talenter i går - men da jeg leste hva du skrev nå i kveld, så koplet jeg det sammen :-)

Skrevet

det var jo hun som hadde malt henne, som var talentet her da - skjønner ikke at dere ikke forstår dette - hun med rosemalingen skulle bare vise det fram

Kan bare snakke for meg selv - men jeg uttaler meg altså -kun- i forhold til linken som står i startinnlegget ( http://www.seher.no/837191/alle-maapte-da-kate-fagerli-viste-frem-sitt-talent-i-%ABnorske-talenter%BB ) og der skrives det at hun viste fram at hun hadde et spesielt talent... "gikk på scenen kun dekket av kroppsmaling"

Jeg kan ikke uttale meg i forhold til hva som skjedde og ikke skjedde i TV-sendingen, for den så jeg ikke.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Og dette var med i talentiaden? Hva var talentet her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...