Axcia Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Skrevet 7. mars 2010 Og dette var med i talentiaden? Hva var talentet her? Tror talentet var godt skjult, for akkurat det, .... kom aldri fram *s* 0 Siter
Gjest Rosemalte Kate Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 ...men jeg får ndet for meg at hun på dol hadde barn som var store nok til å ha en formening om mammas tv-opptreden. Det kan jo denne kroppsmaledama ha også, men så hun ikke veldig ung ut? He he. Takk for komplimentet. Eg er 37 (men måtte vise legitimasjon på vinmonopolet i desember) 0 Siter
Gjest Istapp Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg syntes dama var kjempemodig Hadde aldri turt å gjøre noe slikt selv, nei Noe "talent" vil jeg heller ikke si det var, men faktisk synes jeg det er kult at noen våger å gjøre slike ting. de vet nok godt at de vil få reaksjoner som ikke alltid er positive, men allikevel så tar de sjansen. Hatten av for slike folk )) Vi nordmenn bruker altfor mye energi på å rakke ned på de som ikke er helt A4 (det ser man i hele denne lange tråden her ;-)). Vi burde heller kose oss over mangfold og motet enkelte viser Enig :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 He he. Takk for komplimentet. Eg er 37 (men måtte vise legitimasjon på vinmonopolet i desember) :-) Jeg hadde aldri gjettet at du var såpass gammel:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.