Gå til innhold

Den beste boka du har lest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en del bøker da jeg var ca 15, som jeg husker som veldig gode. Egentlig har jeg lyst til å lese dem igjen nå, for å se om jeg fortsatt synes de er like fine nå som jeg ser ting fra en veldig annen vinkel... Samtidig er jeg redd for å "ødelegge" dem;-)

Men her er noen av dem:

"Inte som andra dottrar", Deborah Spungen (Spesiellt god bok)

"Senere Lena", og "Sitt eget liv" (Serie)

"Det angår også deg" (Lest i seinere tid også - nødvendig!)

"Men tankene mine får du aldri"

"Solgt"

Serien om Julie (tre bøker? Mer koselesing)

I tillegg husker jeg "Papillon" som veldig fengende, selv om jeg ikke er glad i den slags bøker egentlig.

Noen som har lest dette i "voksen" alder?

Julie-serien er fin, den er på 4 bøker. Om du ikke har lest "Folket på Innhaug"-serien (også 4 bøker) av Anne Karin Elstad så anbefaler jeg den! Jeg har lest (og hørt) den flere ganger. :o) Det er lenge siden jeg leste "Senere, Lena" og "Sitt eget liv", men jeg likte dem ikke noe særlig den gangen jeg prøvde husker jeg, men det er sikkert 20 år siden.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

16

• morsan

4

• candyqueen_83

3

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...