Gå til innhold

Øm, sår på tuppen av penis


Gjest JamesBond007

Anbefalte innlegg

Gjest JamesBond007

Hei, Jeg har hatt et sår, ømt rødt punkt helt på tuppen av penis, ved stregen. Først trodde jeg det var klamydia, men jeg har testet for det og de kunne ikke inne noe. Dette har variert fra å gjøre vondt i penis og urin rør til at det bare er ømt, dvs smerten er ikke konstant. har prøvd å ha perioder uten sex, opp til ca 2-3 uker. men dette ser ikke ut til å være nok. Jeg har fått hydrokortison salve men den ser ikke ut til å hjelpe. Har også et område på penisen som er av lysere farge. Kan dette være noe annet noe jeg må ha behandling for. Hva sier jeg til legene når de ikke finner noe? Dette har vart siden november og jeg begynner å bli frustrert og vet ikke ha jeg skal gjøre selv om det ikke er like vondt og det ikke svir lengre så ha jeg fortsatt et lyst punkt og er øm. Blir verre etter sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei, Beskrivelsen din gir bare noen tanker om hva dette kan være, men det er umulig for meg å stille noen diagn ose. Jeg vil ikke tenke på klamydiainfeksjon ved slike symptomer. Derimot kan jeg tenke meg av noen andre, gjerne ganske vanlige bakterier, som Streptokokker eller Stafylokokker kan være aktuelle. Men jeg kommer ikke nærmere uten undersøkelse og eventuelt prøver til mikrobiologisk undersøkelse. Hydrokortison salve ville jeg betrakte som nærmest kontraindisert. Mer aktuelt er det med antibiotika salve. Men som sagt jeg kan ikke komme nærmere. Sex er neppe helt heldig, hverken for deg - det irriterer og kan hende forværrer tilstanden, men kan være ille for partneren som kan få pøåført infeksjon. Få det undersøkt hos en lege og ta de nødvendige prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...