Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, mistet tv3 da jeg tok nytt kanalsøk hos canal diigtal idag, skikkelig kjedelig.

Alle andre kanaler er der jo, noen som har opplevd det samme.

Har tidligere gjort dette og alt gikk fint.

Har selvsagt ringt de, men fikk til svar at dette er noe som kan skje og jeg må stille noe på hodet på parabolen.

Fy f, dette kan jeg faktisk ikke gjøre selv og det vil vel bli dyrt å få folk hjem for dette,noen med noen lure ideer her?

Eller er eneste løsning og ringe inn fagfolk ?

Tør ikke bevege meg opp på taket, ikke har jeg litt peiling heller, vet knapt hvordan ett hode ser ut engang, vil helst ikke miste resten av kanalene heller.

Syns dette er dårlig av canal diital, kan ikke tenke meg jeg er den eneste heller.

Ville jo se luksusfellen i kveld....sukk.......

Skrevet

Ta et søk til.

Det høres rart ut at det er noe galt med hode, så lenge resten av kanalene er tatt inn.

Skrevet

Forresten, kanalen er ikke flyttet så den ligger ett annet sted? Gå i gjennom kanalene.

Skrevet

Ta et søk til.

Det høres rart ut at det er noe galt med hode, så lenge resten av kanalene er tatt inn.

Har tatt to søk da, ikke tv 3 noen andre steder nei, kjedelige greier, får leve uten :( ringte jo de da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...