lu30 Skrevet 24. mars 2010 Skrevet 24. mars 2010 Åhh, mistet tv3 da jeg tok nytt kanalsøk hos canal diigtal idag, skikkelig kjedelig. Alle andre kanaler er der jo, noen som har opplevd det samme. Har tidligere gjort dette og alt gikk fint. Har selvsagt ringt de, men fikk til svar at dette er noe som kan skje og jeg må stille noe på hodet på parabolen. Fy f, dette kan jeg faktisk ikke gjøre selv og det vil vel bli dyrt å få folk hjem for dette,noen med noen lure ideer her? Eller er eneste løsning og ringe inn fagfolk ? Tør ikke bevege meg opp på taket, ikke har jeg litt peiling heller, vet knapt hvordan ett hode ser ut engang, vil helst ikke miste resten av kanalene heller. Syns dette er dårlig av canal diital, kan ikke tenke meg jeg er den eneste heller. Ville jo se luksusfellen i kveld....sukk....... 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Ta et søk til. Det høres rart ut at det er noe galt med hode, så lenge resten av kanalene er tatt inn. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. mars 2010 Skrevet 25. mars 2010 Forresten, kanalen er ikke flyttet så den ligger ett annet sted? Gå i gjennom kanalene. 0 Siter
lu30 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Skrevet 28. mars 2010 Ta et søk til. Det høres rart ut at det er noe galt med hode, så lenge resten av kanalene er tatt inn. Har tatt to søk da, ikke tv 3 noen andre steder nei, kjedelige greier, får leve uten ringte jo de da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.