Gå til innhold

One-piece, en rar mote ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser både små og store "Teletubbies" valse rundt i gatene og på kjøpesentre i såkalte "One-piece", heljoggedress.

Jentene i gata, som fortsatt går på barneskolen, ønsker seg denne motedressen - som koster flesk! Noen snakker om priser fra 1300-2000 kr?!? Foreldrene kjøper villig vekk. Jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg er glad for å at mine unger ikke er i målgruppen, haha - jeg tok feil!

http://www.mxnett.no/epages/mxsport.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MXSport

Denne er for 2-6-åringer, og koster 599,-, "vossatasser", heter den visst.

Hva synes du om one-piece? Kjøper du det til deg selv, eller dine barn, ev. i gave? Hørte snakk om at noen skulle kjøpe det i konfirmasjonsgave. Jaja....

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• trollemor;o)

5

• Axcia

4

• cathlin

3

Skrevet

Du verden,- jeg trodde det var en inne-i-sofaen-kosedress, jeg...

Jaja,- ikke kommet hit - som ute-antrekk i alle fall. Som jeg har lagt merke til, da.

Gjest midtisahara
Skrevet

Du verden,- jeg trodde det var en inne-i-sofaen-kosedress, jeg...

Jaja,- ikke kommet hit - som ute-antrekk i alle fall. Som jeg har lagt merke til, da.

Er dette et norsk merke?

Bor i nabolandet, og har ikke sett en eneste her!

Jeg vil ikke ha i alle fall.

Men mange aldersgrupper (og til og med gutter!) går i dem, rart. Ser jo så rart ut.

Skrevet

Jeg har sett noen her i byen også - og synes de ser ut som Teletubbies, eller som små babyer som har vokst seg groteskt store...

Har ikke hørt noe om at mine unger ønsker seg (de er 10. 9 og 4), og de hadde heller ikke fått det...

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg ønsker meg en slik...men samboeren min steiler og synes det er et fælt plagg. Foreslo at han kunne få en han også...

Synes det ser deilig ut å valse rundt i en slik....hadde nok ikke gådd i byen i første omgang, men om andre hadde gjort det......så hadde nok jeg også.

Jeg ville hatt en rosa eller lilla.

Skrevet

Jeg synes faktisk de er grusomt stygge!

Det kan til nød gå an på små barn, men absolutt ikke som et uteplagg på store barn, ungdom og voksne. De minner om sparkebukser, som jo er et plagg for små babyer..

Skrevet

De ser jo helt fantastisk gode ut! :o) Jeg ønsker meg en til burdag.. :) Kommer ikke til å gå med den ute, kanskje til nød i butikken. jeg går i joggings inne, så kommer til å bli et "kose/safa-plagg". tenk så deilig å ha på hytta da.. :o)

Skal kjøpe til sønnen min også :) Synes de er morsomme, og ser gode ut. *vil ha*

mariaflyfly
Skrevet

Stygge som juling. Hvem i all verden ønsker å gå rundt og se ut som Tinky-Winky?

Gjest kinelle
Skrevet

Synes de ser helt hærlige ut, men litt dyre :(

Ville dog aldri beveget meg ut av huset i en slik en. Kun for hjemmebruk :o)

www.onepiece.no

Skrevet

Synes de ser helt hærlige ut, men litt dyre :(

Ville dog aldri beveget meg ut av huset i en slik en. Kun for hjemmebruk :o)

www.onepiece.no

''www.onepiece.no''

Aha! Jeg så disse på en del unge jenter i turnklubben sist jeg var i åpen idrettshall med ungene. Jeg trodde det var ny klubbdrakt eller noe, nå demrer det :o)

De ser jo unektelig deilige ut, men jeg hadde aldri verden latt noen se meg i noe sånt utenfor husets fire vegger! Men så er det kanskje forskjell på å være tenåring og å nærme seg 30 da :o)

Skrevet

Det er mye rare moter. Denne er ihvertfall comfy.

13-åringen min fikk nå nettopp. Brun, da, hun ser ihvertfall ikke ut som tinky winky.

Gjest Elextra
Skrevet

Ser jo litt deilig ut til hytte, båt eller innebruk. Ville aldri beveget meg gatelangs i noe sånt.

Kunne godt gitt det i bursdaggave til en som ønsket seg det, men synes ikke akkurat det er noen passelig konfirmasjonsgave, til tross for prisen.

Gjest Elextra
Skrevet

Stygge som juling. Hvem i all verden ønsker å gå rundt og se ut som Tinky-Winky?

''Hvem i all verden ønsker å gå rundt og se ut som Tinky-Winky?''

Hadde aldri trodd du var så fordomsfull mot homser!

;)

mariaflyfly
Skrevet

''Hvem i all verden ønsker å gå rundt og se ut som Tinky-Winky?''

Hadde aldri trodd du var så fordomsfull mot homser!

;)

Haha, du sier noe. Jeg ville ikke sett ut som Dipsey, Lala eller Poo heller ;)

Skrevet

De ser jo helt fantastisk gode ut! :o) Jeg ønsker meg en til burdag.. :) Kommer ikke til å gå med den ute, kanskje til nød i butikken. jeg går i joggings inne, så kommer til å bli et "kose/safa-plagg". tenk så deilig å ha på hytta da.. :o)

Skal kjøpe til sønnen min også :) Synes de er morsomme, og ser gode ut. *vil ha*

''tenk så deilig å ha på hytta da.. :o)''

Jeg synes tvertimot at de ikke kan være noe deilig å ha på hytta. Man må jo av med hele "overkroppen" når man skal på do jo! Og vi har i alle fall ikke varme på hyttedoen...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns de ser gode ut, men kun for hjemmebruk. Måtte sperre opp øynene litt da jeg så en gutt i begynnelsen av tjueårene i en slik dress i rosa og turkis på kjøpesenteret :P

Skrevet

Jeg kjenner at jeg føler meg skikkelig gammal.

Sjelden jeg har sett noe styggere og mer upraktisk.

Gjest Strikkedilla
Skrevet

Har sett dem ja, og jeg synes de er grusomme...

Glad jeg ikke har barn i målgruppen der ja, men vet om flere voksne som har!! Håper jeg ikke ser dem i den dressen utendørs...og kjempedyre er de også...

Som andre sier her, så ser de jo ut som teletubbies eller forvokste babyer...Håper det er noe som forsvinner fort...

trollemor;o)
Skrevet

Jeg syns det ser behagelig ut, men kommer nok ikke til å kjøpe til meg selv. Guttene min syns det er for jenter. Det er ike alle som koster så mye. 799,- er vanlig pris.

Gjest togli
Skrevet

Jeg syns det ser behagelig ut, men kommer nok ikke til å kjøpe til meg selv. Guttene min syns det er for jenter. Det er ike alle som koster så mye. 799,- er vanlig pris.

Men de til 799,- er vel ikke ekte one piece? Ikke det at ekteheten har noe å si for min del altså ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...