Gå til innhold

Forfulgt

Anbefalte innlegg

Gjest Forfulgt
Skrevet

Jeg føler hele tiden at det er noen som er ute etter meg og at noen vil ødelegge for meg. Jeg føler av og til at enkelte personer står rett bak meg og at jeg kan høre hva de sier og at de gir meg "ordrer".

Jeg synest dette er veldig slittsomt.

Gjest antipsykotika
Skrevet

Om du ikke går på antipsykotika, ville jeg tatt meg en tur til legen og fortalt dette som du skriver her. En liten dose med antipsykotika høres ut til å være det du trenger.

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med fastlegen min

- høres ut som du lider av paranoide vrangforestillinger og forfølgelsesvanvidd..........

ville tatt en prat med en profesjonell og funnet ut hva som er bakenforliggende grunn, kanskje noe du har opplevd før... få bearbeidet følelsene. Evnt. medikamentell behandling og samtaleterapi.

Så må du si til deg selv at dette bare er innbildning. du er en fantastisk person som alle liker og vil vel, hvorfor i all verden skulle de ikke det?

Lukk ørene dine om du "hører" folk snakke om deg, det er bare tull i hodet ditt.

Så henviser jeg til psykiatriforumet her på dol, der

har vi folk som har peil på dette :)

Slapp av, du blir ikke forfulgt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...