Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom Gøteborg, og travet i den sammenheng igjennom et digert kjøpesenter med en sånn undergang under veien og greier. Oppi trappa der satt en god gjeng med skikkelig "frikere" som vi sa den gangen jeg var ung.

Jeg hadde så lyst til å stoppe og glo! Men jeg turte ikke. De satt og røkte mye rart og drakk. De var så fiiiiiine! :0)

En av dem var så utrolig gjennomført, med russisk millitærjakke, lang rosa hanekam, marsjstøvler med nagler, rød rutete trang bukse, kjettinger, buttons.. ALT. Som klippet ut fra den tida SexPistols herjet. Utrolig flott. Og rundt ham går vi alle sammen i samme klær, fra samme butikk, kjører samme bil, drasser på unger, løper i strikken, har samme frisyre, samme hage, samme hus... En deigete masse av brun/sort deig. Alle ungjentene med beinbleika hår, såte på toppen og lange pistrer. Grå joggebukse eller tights. Rosa jakke.. orange fjes. Og så vokser de opp og blir grå/brun deig akkurat som resten av oss.

Og der satt punkerne og lyste opp og jeg fikk lyst å dra til London, gå på konsert og drikke øl! Jaja. Sånn er livet.

Skrevet

Norstan. Et av de få shoppingsentre i verden jeg kjenner igjen på beskrivelsen. Den gjengen var der da jeg var der også :-)

Skrevet

Norstan. Et av de få shoppingsentre i verden jeg kjenner igjen på beskrivelsen. Den gjengen var der da jeg var der også :-)

:0) Tre etasjer med EN og samme butikk ble to etasjer for mye for meg. Jeg finner ikke så mye som en truse jeg vil ha på slike steder. Meg&Vinglepetter.

Gjest freak i sjelen
Skrevet

Herlig! Jeg facineres av sånne jeg også, og hadde jeg turt hadde jeg vært delvis i samme sjangeren. Jeg har alltiv vært som alle andre, men trekkes mot en subkultur som ikke finnes her jeg bor, men som jeg ser i filmer, på tv og i storbyene. Jeg vil ikke være freaken her i bygda, liksom.

Gjest A42me
Skrevet

Nei, jeg syns de ser teite ut,

bare om å gjøre å tøffe seg og provosere, skille seg ut...

det er bare så barnslig. Ugh!

Nei, takke seg til A4 :)

mariaflyfly
Skrevet

Da høres det ut som om du og jeg har tilbragt påska på samme sted. ;) Vi kom hjem i dag. :)

Skrevet

Da høres det ut som om du og jeg har tilbragt påska på samme sted. ;) Vi kom hjem i dag. :)

Ja! Fin fine byen! Vi lovet oss selv en tur tilbake for å se på litt kultur og oppleve Liseberg tivoli. Men når det er litt nærmere sommer så vi får sol og grønne plener med på kjøpet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...