Gå til innhold

Intimbarbering kvinner

Gjest så spennende spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Yes...Jeg har ei venninne som brukte kr. 10 000 til laserbehandling av bikinilinjen:-( Og de kunne ikke garantere hvor lenge behandlingen varte.

Permanent hårfjerning, markedsfører de det med. Men hårene vokser ut igjen, ja. Helt utrolig at det er lov å drive sånn.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

29

• tusseline

7

• Bookworm

4

• Franzeska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Selv har jeg vært helbarbert og med kun stringtruser i mange, mange år. Er godt voksen og har aldri hatt en eneste soppinfeksjon og urinvegsinfeksjoner var noe jeg hadde som jentunge når jeg satt ute i kulda :)

Jeg tror all såpebruken er vel så "skadelig" som barbering og stringtruse.

Jeg har kun vasket meg med rent vann også i mange, mange år. Og jeg er veldig ren, lukter bra og har omtrent ikke utflod i det hele tatt.

Tror riktig og god ph.verdi er gull verdt mot alle disse andre rare plagene :)

Alt gjelder som kjent ikke alle, og mine synspunkter er rent personlige ;-) Selv om oppslag som bekrefter det jeg sier stadig kommer opp i media.

Ps, bruker ikke såpe nedentil, men Lactacyd. Såpefritt, lav pH, lett å vaske bort. I motsetning til Asan og - grøss - Dr. Greve. Grøss.

Skrevet

Jeg foelger ikke med paa reklameindustrien.

Hvordan kan du unngå det? Jeg tror heller ikke at jeg gjør det, i og med at jeg benytter alle reklamepauser til å gjøre noe annet. Men jammen glir det inn allikevel, og vips så står jeg med et produkt i hånda som jeg i ettertid kjenner igjen fra reklamen:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvordan kan du unngå det? Jeg tror heller ikke at jeg gjør det, i og med at jeg benytter alle reklamepauser til å gjøre noe annet. Men jammen glir det inn allikevel, og vips så står jeg med et produkt i hånda som jeg i ettertid kjenner igjen fra reklamen:-)

Fordi jeg nesten ikke ser paa tv.)

Skrevet

Permanent hårfjerning, markedsfører de det med. Men hårene vokser ut igjen, ja. Helt utrolig at det er lov å drive sånn.

Jeg lurer ofte på hvor mange milliarder som er inntjent gjennom denne "barberingsmoten". Det er helt greit å gjøre som man vil. Og liker man å være glattbarbert, så gjerne for meg:-) Men det skal ikke være et resultat av massivt press fra kommersielle aktører.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Og dessuten mener jeg bestemt at jeg aldri blir paavirket av reklame.

Jeg har brukt samme sjampomerke i aarevis, da jeg en gang i tiden fant ut at haaret mitt ble penest med den typen. Jeg har brukt samme tannkrm i aarevis, smme hudkrem, samme parfyme, samme hudvann osv osv.

Jeg er upaavirkelig.) Det eneste maate vaere klaer. Jeg kan bli paavirket av klaer jeg ser andre gaa i, men ikke av reklame.

Skrevet

Fordi jeg nesten ikke ser paa tv.)

Dette med "hårløshet" hos kvinner har jo pågått noen år da:-) Og selv om du ikke ser på tv, så hører du lyden når tv-en står på. Og ikke minst så leser og diskuterer du jo på Internett :-)

Jeg merker selv hvordan ting glir inn fra nettet, både på godt og vondt.

Skrevet

Og dessuten mener jeg bestemt at jeg aldri blir paavirket av reklame.

Jeg har brukt samme sjampomerke i aarevis, da jeg en gang i tiden fant ut at haaret mitt ble penest med den typen. Jeg har brukt samme tannkrm i aarevis, smme hudkrem, samme parfyme, samme hudvann osv osv.

Jeg er upaavirkelig.) Det eneste maate vaere klaer. Jeg kan bli paavirket av klaer jeg ser andre gaa i, men ikke av reklame.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke de samme produktene i årevis, for de forsvinner jo så fort ut av markedet. Hvilken shampo og hudkrem bruker du som har eksistert gjennom flere år? Jeg synes de forsvinner like fort som jeg begynner å like dem:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Dette med "hårløshet" hos kvinner har jo pågått noen år da:-) Og selv om du ikke ser på tv, så hører du lyden når tv-en står på. Og ikke minst så leser og diskuterer du jo på Internett :-)

Jeg merker selv hvordan ting glir inn fra nettet, både på godt og vondt.

Jeg legger antagelig ikke merke til det, fordi det ikke intereserer meg. Tro deg eller ei, men det er sant.

Det var annerledes var jeg var yngre, men naa lar jeg meg ikke paavirke av reklame. Husker da jeg var yngre og kjoepte meg et dyrt magetreningsapparat, da jeg fikk det for meg at jeg skulle ha sixpakk, he he. Helt ubrukelig. Fikk bare vondt i ryggen av det. Hadde nok flere slike tullekjoep, men det er det slutt paa for mange aar siden.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke de samme produktene i årevis, for de forsvinner jo så fort ut av markedet. Hvilken shampo og hudkrem bruker du som har eksistert gjennom flere år? Jeg synes de forsvinner like fort som jeg begynner å like dem:-)

Åhh, er så enig... drittlei av at favorittene mine bare blir borte fra markedet. Som regel sier de ikke heller fra i butikken, at nå blir ikke denne å få kjøpt mer.. :-(

Skrevet

Åhh, er så enig... drittlei av at favorittene mine bare blir borte fra markedet. Som regel sier de ikke heller fra i butikken, at nå blir ikke denne å få kjøpt mer.. :-(

Jeg ble vedlig glad i Nivea Visage Oxygen Power - både dag- og nattkrem. Nå ligger den og slenger til halv pris i en kasse i diverse butikker. Og jeg har selvfølgelig hamstret:-)

Den var på markedet i toppen 2 år.

Gjest - Ikke meg som sa det
Skrevet

Det var ikke meg som sa dette med varigheten av produkter på markedet, men jeg kom til å tenke på noen merker som jeg selv har brukt i en årrekke:

Activ hårshampo, Aloe Vera night cream fra Body shop, Bioterm deodorant, Dr. Greve såpe, Lano og Bioterm Aquatermale (dusjsåpe og cream) og en haug med andre gamle merker for å smøre inn hender, føtter, ja hele skrotten for den del.

Bare noen tanker om dette med "evergreens".

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Define shampo og balsam. Loreal hudkrem. Eternety parfyme fra Calvin Klein. Gjorde et unntak sist jeg kjoepte parfyme, men jeg kommer til aa gaa tilbake til Calvin Klein) Jeg er antagelig litt konservativ.)

Skrevet

Det var ikke meg som sa dette med varigheten av produkter på markedet, men jeg kom til å tenke på noen merker som jeg selv har brukt i en årrekke:

Activ hårshampo, Aloe Vera night cream fra Body shop, Bioterm deodorant, Dr. Greve såpe, Lano og Bioterm Aquatermale (dusjsåpe og cream) og en haug med andre gamle merker for å smøre inn hender, føtter, ja hele skrotten for den del.

Bare noen tanker om dette med "evergreens".

Ja, det er vel litt større sjangse hvis du bruker merker som "Bodyshop" og "Biotherm". Men det er ikke så mye som varer lenge i dagens marked, "New" er jo et ord som fremmer salget :-)

Skrevet

Define shampo og balsam. Loreal hudkrem. Eternety parfyme fra Calvin Klein. Gjorde et unntak sist jeg kjoepte parfyme, men jeg kommer til aa gaa tilbake til Calvin Klein) Jeg er antagelig litt konservativ.)

L'oreal forandrer seg jo stadig....med nye varianter.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

L'oreal forandrer seg jo stadig....med nye varianter.

Ja jo, noen er mot rynker, men jeg bare tar en av dem. Gjerne den billigste. Jeg har sa liten tro paa at den ene skulle vaere noe bedre mot rynker enn de andre. Det er vel stort sett samme greia som er inni disse krukkene, saa forandrer de litt paa det som staar utenpaa. Kaller det rynkekrem og setter opp prisen.

Skrevet

Ja jo, noen er mot rynker, men jeg bare tar en av dem. Gjerne den billigste. Jeg har sa liten tro paa at den ene skulle vaere noe bedre mot rynker enn de andre. Det er vel stort sett samme greia som er inni disse krukkene, saa forandrer de litt paa det som staar utenpaa. Kaller det rynkekrem og setter opp prisen.

OK:-) Da skjønner jeg. Hvis du ikke har en bestemt type hudkrem du sverger til. For det finnes jo et utall av dem etter hvert...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

OK:-) Da skjønner jeg. Hvis du ikke har en bestemt type hudkrem du sverger til. For det finnes jo et utall av dem etter hvert...

Det er nok derfor jeg kjoeper dem, fordi de er saa lett aa faa tak i i dagligvarebutikken.

Naa hoeres det jo ut som jeg aldri er noye paa ting. Det stemmer ikke helt. Har brukt lang tid paa aa finne en foundation jeg liker. Det er ikke saa lett aa finne en som passer huden perfekt. Liker aa sminke meg uten aa se sminket ut. Har funnet en fra Dior jeg liker ganske godt.

Skrevet

Det er nok derfor jeg kjoeper dem, fordi de er saa lett aa faa tak i i dagligvarebutikken.

Naa hoeres det jo ut som jeg aldri er noye paa ting. Det stemmer ikke helt. Har brukt lang tid paa aa finne en foundation jeg liker. Det er ikke saa lett aa finne en som passer huden perfekt. Liker aa sminke meg uten aa se sminket ut. Har funnet en fra Dior jeg liker ganske godt.

Ok, vi har alle våre vaner:-) Jeg bruker ikke foundation. Kun øyensminke og rouge. Føler at ikke huden får puste når den er innsmurt med foundation.

Jeg synes det er merkelig f.eks. når det gjelder dusjsåper. De kan finnes i butikkhyllene i Norge en stund, for deretter å forsvinne. Så drar jeg til Sverige, og der finnes de forsatt etter et par år:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ok, vi har alle våre vaner:-) Jeg bruker ikke foundation. Kun øyensminke og rouge. Føler at ikke huden får puste når den er innsmurt med foundation.

Jeg synes det er merkelig f.eks. når det gjelder dusjsåper. De kan finnes i butikkhyllene i Norge en stund, for deretter å forsvinne. Så drar jeg til Sverige, og der finnes de forsatt etter et par år:-)

Da er du sikkert naturlig pen og behoever ikke foundation.)

Jeg bruker ikke dusjsaape. Jeg bruker Lactasyd saape uten parfyme. Har gjordt det i aarevis ogsaa.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...