Gå til innhold

Råd mot forstoppelse

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer meg til dritern
Skrevet

Hatt forstoppelse i 3 døgn nå. Det føles ut som jeg har en murstein i magen, oppblåst og vondt.

Apoteket er stengt, lite mat i kjøleskapet, har drukket kaffe i hele dag, men det hjelper ikke.

Eneste jeg har er en tube me slik lakserende greier... men den er utgått på dato. Så har jeg idoform-tabletter, men slik jeg tolker det, hjelper den bare mot løs mage? Eller???

Gjest verinoca
Skrevet

Idoform løsner ingen propp dessverre. Ta deg en joggetur?

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Lakris er helt eminent mot forstoppelse, men det virker ikke umiddelbart.

Gjest drømmer meg til dritern
Skrevet

Idoform løsner ingen propp dessverre. Ta deg en joggetur?

Men hjelper det med slik lakserende greier når det føles som forstoppelsen sitter i magen? Lurer på om jeg skal prøve meg på den tuben, selv om den er utgått på dato...

Caloni Makaroni
Skrevet

Men hjelper det med slik lakserende greier når det føles som forstoppelsen sitter i magen? Lurer på om jeg skal prøve meg på den tuben, selv om den er utgått på dato...

Avføringen sitter jo ikke i magen, så det vil hjelpe med microlax eller liknende som stimulerer tarmen. Men det kan kjennes ut som magesmerter likevel.

Jeg tror jeg ville prøvd microlaxen (eller hva det nå er du har), så lenge den er hel og uåpnet, og ikke gikk ut på dato for veeeldig lenge siden.

Gjest verinoca
Skrevet

Er det klyster så ville jeg absolutt gått for det! Skal du ta det gjennnom munnen er jeg litt skeptisk - putte enda mer på toppen vil kanskje kunne gi deg mer smerter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...