Gå til innhold

Forum Treff i Stavanger - særlig til 'de nye'


Sør

Anbefalte innlegg

Hei,

Repetisjon for de som sov i timen første gang. ;-)

===

Dette er særlig til "de nye" her på Forum, men også til de av oss som har DOL som vår 2. adresse!

Vi i Stavanger-området pleier å arrangere et Forum Treff på en kafé fra tid til annen. Vanligvis kommer mellom 3 og 10 personer.

Neste dato blir søndag 2001/09/09 ettermiddag. Det er ingen "spiseplikt" eller lignende, så man kan ta en kopp kaffe, te, vann, brus eller luft.

Selv om et slikt Treff kanskje høres "skummelt" ut for mange, så er det faktisk ikke å ille som man kanskje tror. Alle vet at man har tauhetsplikt, og du kan godt beholde ditt "DOL nick" hvis du foretrekker det. Et slikt Treff er en god måte å treffe nye venner på.

Vi snakker om "vær og vind", og stort sett alt mellom himmel og jord. (Det pleier faktisk ikke bli så mye snakk direkte om overgrep.) Og DIXI Grete kommer trolig også, og det alene gjør det jo verdt besøket! :-) (Hun er kjempekoselig!)

Kan de som måtte være interesserte i å komme på et treff i Stavanger området sende meg en epost (husk å skriv nick, hvis det ikke fremgår av epost addressen) ?

[email protected]

Iløpet av noen dager vil jeg sende eposter tilbake med informasjon.

Håper du kan komme!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sør, da!! Kan dere ikke heller holde treff i nærheten av mitt hjemsted? *S* Jeg vil også treffe dere

Hei Anki,

Hvis du tar en globus og finner Stavanger, så ser du at du faktisk ikke bor så mange millimeter vekke...

Og se få millimeterene klarer du vel å reise? ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, da!! Kan dere ikke heller holde treff i nærheten av mitt hjemsted? *S* Jeg vil også treffe dere

Vi kjenner jo Sør:)...hvis vi smører ham litt nå...og gir en god klem fordi han er en god arrangør, så tror jeg han faller for vår sjarme og arrangerer treff litt nærmere deg og meg*hehe*

*klem og håper du har det bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anki,

Hvis du tar en globus og finner Stavanger, så ser du at du faktisk ikke bor så mange millimeter vekke...

Og se få millimeterene klarer du vel å reise? ;-)

*klem*

Heia.

Lurer på om jeg oxo skal ta meg en tur på treffet. Det begynner å bli en god stund siden jeg har møtt noen her på dol nå. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Lurer på om jeg oxo skal ta meg en tur på treffet. Det begynner å bli en god stund siden jeg har møtt noen her på dol nå. :-))

Det skal du :-) - og du har fått en epost om tid og sted.

Hvis ikke, så send meg en epost/SMS.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du :-) - og du har fått en epost om tid og sted.

Hvis ikke, så send meg en epost/SMS.

*klem*

Pusur! Lenge siden jeg har sett deg her!

Bli med da vel - det blir koz å se deg igjen (men ikke tungen din! hehe)

Klems fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...