Gjest 2010_kvinnen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Hei. Hvordan fungerer mobilt bredband? Bare USB-pinne i pc'en, og vips? Eller? Har trådløst modem nå, men ønsker å gå over til mobilt, da jeg ikke alltid har nett på pcen når jeg farter rundt. Håper noen forstår denne tungvinte måten å formulere seg på .. 0 Siter
Gjest 2010_kvinnen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 USBdings i pcen, ja! Takk for svar, men laster man ned et program i pcen da, eller hvordan er det der ? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Takk for svar, men laster man ned et program i pcen da, eller hvordan er det der ? Jeg kan ikke mye om det, det er bare noen jeg kjenner som har der, og de har sånn pinne inn i USBen, vet jeg. Jeg går ut i fra at det følger med en CD i startpakken, og at programmet man trenger ligger der. Man klikker iallfall på et ikon på skrivebordet og skriver inn et passord, og så kobler det seg på. 0 Siter
Gjest 2010_kvinnen Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Jeg kan ikke mye om det, det er bare noen jeg kjenner som har der, og de har sånn pinne inn i USBen, vet jeg. Jeg går ut i fra at det følger med en CD i startpakken, og at programmet man trenger ligger der. Man klikker iallfall på et ikon på skrivebordet og skriver inn et passord, og så kobler det seg på. Takk for svar ! 0 Siter
tiliti Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Takk for svar, men laster man ned et program i pcen da, eller hvordan er det der ? Installasjonsprogrammet ligger på usbdingsen som dukker opp en en egen "disk" når man setter den inn i usbporten. Så er det bare å koble til med program via snarveien som blir laget av installasjonsprogrammet. Ingenting i veien for å bruke dette når man er på farten, og så trådløst modem hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.