Gjest Pukina Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Har sett når jeg er inne på fb at mange av mine chatte venner får opp en sånn halvmåne etter en stund. Betyr det at de fortsatt er tilgjengelige på facebook, bare ikke aktive på chatten? Hva må til får å få opp en slik halvmåne hos meg? Jeg chatter ikke så mye, men som nybegynner av fb stalker jeg en del. Står jeg allikevel oppført som grønn helmåne da? Vet jeg kan vises som frakoblet om jeg vil, men synes jo det er litt kjekt å se hvem som er pålogget også da;) Har derimot ikke alltid lyst å være tilgjengelig for chatting til hver en tid for det, men føler det blir frekt å ikke svare dersom jeg vises som fullt pålogget og aktiv på fb. Spørsmålet blir vel egentlig da, hva må til for å få gra halvmåne på chatten? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. april 2010 Skrevet 2. april 2010 Du får jo denne grå månen når du er pålogget på facebook, men surfer på andre sider. Er det ikke slik da? 0 Siter
Gjest Pukina Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Du får jo denne grå månen når du er pålogget på facebook, men surfer på andre sider. Er det ikke slik da? Altså hvis du er pålogget flere steder på nettet? Men så lenge du er aktiv inne på facebook (stalking, skriver meldinger osv) så har du grønn måne? 0 Siter
Gjest friDOLine Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Det betyr nok at de har konvertert til Islam, vi eg tro. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Altså hvis du er pålogget flere steder på nettet? Men så lenge du er aktiv inne på facebook (stalking, skriver meldinger osv) så har du grønn måne? Jeg tror det er som på msn. At man blir stående som "borte" (halvmåne) om man er inaktiv så og så lenge. Om du "surfer" rundt på facebook vil du være grønn. Men du kan logge deg av chatten også. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Altså hvis du er pålogget flere steder på nettet? Men så lenge du er aktiv inne på facebook (stalking, skriver meldinger osv) så har du grønn måne? Ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.