Gå til innhold

Halvmåne på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Pukina
Skrevet

Har sett når jeg er inne på fb at mange av mine chatte venner får opp en sånn halvmåne etter en stund. Betyr det at de fortsatt er tilgjengelige på facebook, bare ikke aktive på chatten? Hva må til får å få opp en slik halvmåne hos meg?

Jeg chatter ikke så mye, men som nybegynner av fb stalker jeg en del. Står jeg allikevel oppført som grønn helmåne da?

Vet jeg kan vises som frakoblet om jeg vil, men synes jo det er litt kjekt å se hvem som er pålogget også da;)

Har derimot ikke alltid lyst å være tilgjengelig for chatting til hver en tid for det, men føler det blir frekt å ikke svare dersom jeg vises som fullt pålogget og aktiv på fb.

Spørsmålet blir vel egentlig da, hva må til for å få gra halvmåne på chatten?

trollemor;o)
Skrevet

Du får jo denne grå månen når du er pålogget på facebook, men surfer på andre sider. Er det ikke slik da?

Gjest Pukina
Skrevet

Du får jo denne grå månen når du er pålogget på facebook, men surfer på andre sider. Er det ikke slik da?

Altså hvis du er pålogget flere steder på nettet? Men så lenge du er aktiv inne på facebook (stalking, skriver meldinger osv) så har du grønn måne?

Gjest friDOLine
Skrevet

Det betyr nok at de har konvertert til Islam, vi eg tro.

Caloni Makaroni
Skrevet

Altså hvis du er pålogget flere steder på nettet? Men så lenge du er aktiv inne på facebook (stalking, skriver meldinger osv) så har du grønn måne?

Jeg tror det er som på msn. At man blir stående som "borte" (halvmåne) om man er inaktiv så og så lenge. Om du "surfer" rundt på facebook vil du være grønn. Men du kan logge deg av chatten også.

trollemor;o)
Skrevet

Ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...