Gå til innhold

Kan en drikke sats?

Anbefalte innlegg

Gjest partyjenta
Skrevet

Raka blakk og har hatt en dunk med vin som har putret i en uke nå... men det ser ut til at gjæringen tar tid. Kan en bli brisen av å presse i seg et par glass sats fra vinen?

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Ville ikke tatt sjansen på det, nei!

Skrevet

Jeg har drukket sats hele gymnastida mi og du blir skikkelig dårlig dagen etter.

Gjest partyjenta
Skrevet

Jeg har drukket sats hele gymnastida mi og du blir skikkelig dårlig dagen etter.

Ok. Lukter grusomt... men om nødenblir stor så... Ja.

Skrevet

Hvorfor drikker du noe som smaker grusomt, bare for å få i deg alkohol? Er du alkoholiker?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sats består av vann, sukker og turbogjær. Sats bruker til destilering.

Annonse

Gjest partyjenta
Skrevet

Hvorfor drikker du noe som smaker grusomt, bare for å få i deg alkohol? Er du alkoholiker?

Med vennlig hilsen

Jepp. Alkis.

Skrevet

Vær forsiktig da, du blir ganske fort bedugget.

Gjest togli
Skrevet

Hva er poenget med å presse i seg noe en egentlig ikke liker?

Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker?

Skrevet

Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker?

Eller begge deler!

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Eller begge deler!

Med vennlig hilsen

Henger nok ofte sammen, ja....

Skrevet

Du vil ikke greie å presse i deg et par glass fra en vin som gjærer, om du ikke er veldig glad i smaken av gjær da.

Gjest partyjenta
Skrevet

Det siste... Men blitt invitert på fest med gratis øl, så jeg slipper sats. Phu.

Annonse

Gjest alternativt
Skrevet

Eller 14 år og går på grøftefyllafester. Alt går ned så lenge det er alkohol

Gjest togli
Skrevet

Det siste... Men blitt invitert på fest med gratis øl, så jeg slipper sats. Phu.

Jeg håper du tuller nå :-/

Gjest togli
Skrevet

Det alternativet glemte jeg ;-/

Gjest partyjenta
Skrevet

Da jeg var fjortis stjal jeg hjemmebrent fra faren min, blandet det med jus og lot flasken ligge under sengen et par uker før jeg drakk det. Fatter ikke at det skled ned. Råtten jus og hjemmebrent... :-/

Har ikke smakt på sats tidligere...

Skrevet

Jepp. Alkis.

Da bør du seriøst vurdere Anonyme Alkoholikere, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er vel bare å sette hele satsen til livs eller?

men si fra om jeg kjenner deg, da jeg nødig vil være i nærheten av deg imorgen, for noe påskemorgen slukker sorger blir det nok ikke på deg ;)

Go fest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...