Gjest partyjenta Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Raka blakk og har hatt en dunk med vin som har putret i en uke nå... men det ser ut til at gjæringen tar tid. Kan en bli brisen av å presse i seg et par glass sats fra vinen? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ville ikke tatt sjansen på det, nei! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Jeg har drukket sats hele gymnastida mi og du blir skikkelig dårlig dagen etter. 0 Siter
Gjest partyjenta Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Jeg har drukket sats hele gymnastida mi og du blir skikkelig dårlig dagen etter. Ok. Lukter grusomt... men om nødenblir stor så... Ja. 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ok. Lukter grusomt... men om nødenblir stor så... Ja. Hvorfor drikker du noe som smaker grusomt, bare for å få i deg alkohol? Er du alkoholiker? Med vennlig hilsen 0 Siter
Unni23 Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Sats består av vann, sukker og turbogjær. Sats bruker til destilering. 0 Siter
Gjest partyjenta Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hvorfor drikker du noe som smaker grusomt, bare for å få i deg alkohol? Er du alkoholiker? Med vennlig hilsen Jepp. Alkis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Ok. Lukter grusomt... men om nødenblir stor så... Ja. Vær forsiktig da, du blir ganske fort bedugget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hva er poenget med å presse i seg noe en egentlig ikke liker? Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker? 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hva er poenget med å presse i seg noe en egentlig ikke liker? Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker? Eller begge deler! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Eller begge deler! Med vennlig hilsen Henger nok ofte sammen, ja.... 0 Siter
Unni23 Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Du vil ikke greie å presse i deg et par glass fra en vin som gjærer, om du ikke er veldig glad i smaken av gjær da. 0 Siter
Gjest partyjenta Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hva er poenget med å presse i seg noe en egentlig ikke liker? Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker? Det siste... Men blitt invitert på fest med gratis øl, så jeg slipper sats. Phu. 0 Siter
Gjest alternativt Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Hva er poenget med å presse i seg noe en egentlig ikke liker? Enten har du ekstremt dårlig selvfølelse og trenger å bli brisen for å våge å "være deg selv" eller så er du alkoholiker? Eller 14 år og går på grøftefyllafester. Alt går ned så lenge det er alkohol 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Det siste... Men blitt invitert på fest med gratis øl, så jeg slipper sats. Phu. Jeg håper du tuller nå :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Eller 14 år og går på grøftefyllafester. Alt går ned så lenge det er alkohol Det alternativet glemte jeg ;-/ 0 Siter
Gjest partyjenta Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Eller 14 år og går på grøftefyllafester. Alt går ned så lenge det er alkohol Da jeg var fjortis stjal jeg hjemmebrent fra faren min, blandet det med jus og lot flasken ligge under sengen et par uker før jeg drakk det. Fatter ikke at det skled ned. Råtten jus og hjemmebrent... :-/ Har ikke smakt på sats tidligere... 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Jepp. Alkis. Da bør du seriøst vurdere Anonyme Alkoholikere, eller lignende. Med vennlig hilsen 0 Siter
Humatus Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 Det er vel bare å sette hele satsen til livs eller? men si fra om jeg kjenner deg, da jeg nødig vil være i nærheten av deg imorgen, for noe påskemorgen slukker sorger blir det nok ikke på deg Go fest! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.