Gå til innhold

Har ikke lyst til å gå på date i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å stille inn mobilen slik at dersom han ringer så kommer han rett til svarer så det virker som telefonen er tom for batteri?

Har skrevet en melding hvor jeg beklager at jeg må melde avbud ikveld. Det ville blitt å komme på falske premisser, som jeg ikke vil. Jeg har kommet frem til at jeg likevel ikke er klar for et nytt forhold enda. Unnskylder at jeg kanskje ga falske forhåpninger/signaler. Og jeg håper han finner en som er mer klar for noe nytt enn meg.

Feig som jeg er har jeg nå stilt inn mobilen slik at alle anrop kobles direkte til svarer. Gikk ikke an å velge ett nummer, men jeg får jo meldingslyd fra svareren om noen legger igjen beskjed. Om andre enn han skulle ville ha tak i meg.

Vanligvis er jeg enig med deg verinoca om at jeg føler en forpliktelse til å ringe tilbake dersom noen legger igjen beskjed. Men jeg føler ikke det overfor han.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carmelle

15

• Lillemus

5

• songbirdy

2

• Unni23

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Feig som jeg er har jeg nå stilt inn mobilen slik at alle anrop kobles direkte til svarer. Gikk ikke an å velge ett nummer, men jeg får jo meldingslyd fra svareren om noen legger igjen beskjed. Om andre enn han skulle ville ha tak i meg.

Vanligvis er jeg enig med deg verinoca om at jeg føler en forpliktelse til å ringe tilbake dersom noen legger igjen beskjed. Men jeg føler ikke det overfor han.

Håper det ordner seg :o) -og at du treffer en flott fyr snart!

Skrevet

Håper det ordner seg :o) -og at du treffer en flott fyr snart!

Takk :)

skal ihvertfall bli flinkere til å ikke bare gi fra meg telefonnummeret.

Gjest Dolores77
Skrevet

Si at du har tenkt litt og at du ikke er klar til noe nytt nå og vil ha tid for deg selv og derfor ikke ønsker noe mer kontakt.

Skrevet

Du sier ærlig til han rett ut, at dette med at han er voldelig skremmer deg og hindrer deg i å i det hele tatt tenke på en date nr 2.

Skrevet

''kanskje fyren ikke er så ille når du blir kjent med han?''

Leste du hele innlegget? Fyren går rundt og skryter av slåsskamper han har vært med i og har slått ned en kar som prøvde seg på eksen hans... Jeg hadde holdt meg laaaaangt unna!

ja jeg leste hele innlegget! ;)

Jeg er selv sammen med en med en "historie" - som har gjort både det ene og andre (svært) dumme ting, og tilsynelatende "skryter" av det... Men jeg vet at han nå er verdens snilleste - og sammen med meg er han en annen enn han var før! Det sier han og alle andre, han har funnet roen på en helt egen måte, uten at jeg må gnåle om det - jeg har sagt klart fra hvordan jeg vil ha livet mitt og hva jeg ikke finner meg i. Han velger selv å holde seg på matta og den smale sti. Noen ganger må man satse.. Men da må man være forelska da, selvsagt. Ikke sikkert HUN syns det er verdt sjansen.

Skrevet

Hørte ingenting fra han igår, men i hele dag har jeg mottatt meldinger jenvt og trutt. Noen mms med bilder både med og uten klær i forskjellige positurer. Ekkelt. I en melding ber han om 1500 i tapt arbeidsfortjeneste fordi han hadde tatt seg fri i dag fordi vi skulle treffes igår. Den svarte jeg bare et enkelt nei på. Synes dette er ubehagelig. I en melding skrev han "jeg vet hvor du bor" Har snakket med de som var på festen jeg traff han, men det virker ikke som noen kjenner han. Mulig han har lurt seg inn. Har bare fornavnet, og nummeret er ikke søkbart i telefonkatalogen.

Tviler på at han kommer hjem til meg, men synes dette er veldig ubehagelig og ekkelt. Kan ta med telefonene til politiet, har tatt vare på alle sms og mms, de må jo kunne finne ut hvem han er. Men er det nødvendig? Føler det blir litt voldsomt. Han har jo ikke truet meg. Bare ekle sms og mms

Skrevet

Hørte ingenting fra han igår, men i hele dag har jeg mottatt meldinger jenvt og trutt. Noen mms med bilder både med og uten klær i forskjellige positurer. Ekkelt. I en melding ber han om 1500 i tapt arbeidsfortjeneste fordi han hadde tatt seg fri i dag fordi vi skulle treffes igår. Den svarte jeg bare et enkelt nei på. Synes dette er ubehagelig. I en melding skrev han "jeg vet hvor du bor" Har snakket med de som var på festen jeg traff han, men det virker ikke som noen kjenner han. Mulig han har lurt seg inn. Har bare fornavnet, og nummeret er ikke søkbart i telefonkatalogen.

Tviler på at han kommer hjem til meg, men synes dette er veldig ubehagelig og ekkelt. Kan ta med telefonene til politiet, har tatt vare på alle sms og mms, de må jo kunne finne ut hvem han er. Men er det nødvendig? Føler det blir litt voldsomt. Han har jo ikke truet meg. Bare ekle sms og mms

Ta i alle fall godt vare på meldingene og bildene i tilfelle dette eskalerer. Om du føler deg det minste truet, selv om han ikke sier noe direkte, så nøl ikke med å ta kontakt med politiet! Han høres definitivt ikke helt god ut!

mariaflyfly
Skrevet

La være å svare på noe som helst av henvendelsene. Ikke et eneste ord tilbake. Dersom han ikke gir seg om et par dager, får du vurdere skarpere skyts. Ta vare på alle meldingene for sikkerhets skyld.

hattifnatt1
Skrevet

Du må bare si tydelig i fra at du ikke er interessert. Vet det er vanskelig, har slitt med det samme selv. Men har opplevd flere ganger at menn tar ikke hint. Så det er best å bare si i fra, så slipper du å bruke mye tid og energi på å beskymre deg for det. Du kan jo sende en melding og si at du ikke er interessert om det er lettere enn å si det ansikt til ansikt. En del menn tar desverre ikke et nei som nei en gang. En er bare nødt til å være tydelig..

Skrevet

Du må bare si tydelig i fra at du ikke er interessert. Vet det er vanskelig, har slitt med det samme selv. Men har opplevd flere ganger at menn tar ikke hint. Så det er best å bare si i fra, så slipper du å bruke mye tid og energi på å beskymre deg for det. Du kan jo sende en melding og si at du ikke er interessert om det er lettere enn å si det ansikt til ansikt. En del menn tar desverre ikke et nei som nei en gang. En er bare nødt til å være tydelig..

Jeg har i flere meldinger i dag sagt direkte at jeg ikke ønsker noe mer kontakt og bedt han slutte å sende sms. Det har ikke vært til å misforstå.

Skrevet

Ta i alle fall godt vare på meldingene og bildene i tilfelle dette eskalerer. Om du føler deg det minste truet, selv om han ikke sier noe direkte, så nøl ikke med å ta kontakt med politiet! Han høres definitivt ikke helt god ut!

Har skrevet i flere meldinger i dag at jeg ikke ønsker kontakt og bedt han slutte å sende mms og sms. Har også sagt at jeg ikke vil ha nakenbilder.

Nå fikk jeg nettopp to meldinger. Først "vi sees" ,mitt svar var "nei", "wait and see" og blunkefjes, "hva mener du?" og så har jeg ikke hørt noe mer.

Gjest tjing
Skrevet

Har skrevet i flere meldinger i dag at jeg ikke ønsker kontakt og bedt han slutte å sende mms og sms. Har også sagt at jeg ikke vil ha nakenbilder.

Nå fikk jeg nettopp to meldinger. Først "vi sees" ,mitt svar var "nei", "wait and see" og blunkefjes, "hva mener du?" og så har jeg ikke hørt noe mer.

Du har "glemt " det viktigste. Slutt og besvar hans sms!

Mary Poppins
Skrevet

Slutt å svar!! Skulle nesten tro du er utsatt for samme person som "stalket" meg for noen mnd siden. Sendte masse nakne og ekle bilder av seg og hendene hans, og fortalte grundig hvor han ville putte dem. Jeg kjente han ikke i det hele tatt, og synes han var veldig ubehagelig. Jeg svarte ikke på noe som helst kontakt fra han, og tilslutt ga han seg.

Skrevet

Du har "glemt " det viktigste. Slutt og besvar hans sms!

Fra og med nå så er siste melding til han sendt. Uansett hva han skriver.

Gjest tjing
Skrevet

Fra og med nå så er siste melding til han sendt. Uansett hva han skriver.

Godt! Så gjør du som de andre sier og tar vare på alt som kommer fra han.

Gjest verinoca
Skrevet

oi.. ingen god fyr det her.

Hva jeg har snaåået om det gjelder gærninger er:

Ikke svar

Spar på alt du får tilsendt.

Få deg ny mobil med det samme, kanskje... Tapt arbeidsfortjeneste, gud for en premieidiot.

hattifnatt1
Skrevet

Jeg har i flere meldinger i dag sagt direkte at jeg ikke ønsker noe mer kontakt og bedt han slutte å sende sms. Det har ikke vært til å misforstå.

Ok, da skjønner jeg du blir fortvilt. Da er det sikkert best ikke å svare noe som helst på hans meldinger. Ikke ta telefonen heller om han ringer. Gir han seg ikke, sier du bare at du kontakter politiet om han ringer, melder eller oppsøker deg flere ganger.

Gjest ikke god
Skrevet

Når det er gått så langt hjelper det ikke å si ifra tydelig om noe som helst. Om hun skrek i øra hans hadde det ikke hjulpet, og derfor er det eneste rette å ikke si ett ord. Bli helt taus. Ta vare på alle meldinger. Hver gang hun svarer, nærer hun dialogen, og da slutter ikke denne typen menn å plage en.

Gjest verinoca
Skrevet

hvordan går det nå.....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...