Gå til innhold

Har ikke lyst til å gå på date i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det nå.....?

Får fremdeles meldinger av ymse art. Har ikke svart på noe som helst. Fått anrop med skjult nummer flere ganger per dag. Ikke sikkert det er han, men kjenner ingen som ikke viser nummeret sitt. Når noen ringer så mange ganger ville jeg i utgangspunktet tenkt at det var noe viktig. Men da legger man jo igjen beskjed på svarer. Selgere har jeg reservert meg mot og de har jo heller ikke lov å ringe fra skult nr.

Men han må jo gi seg en gang.. Er ikke så redd nå merker jeg.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carmelle

15

• Lillemus

5

• songbirdy

2

• Unni23

2

Mest aktive i denne tråden

Flimmer1365381250
Skrevet

Får fremdeles meldinger av ymse art. Har ikke svart på noe som helst. Fått anrop med skjult nummer flere ganger per dag. Ikke sikkert det er han, men kjenner ingen som ikke viser nummeret sitt. Når noen ringer så mange ganger ville jeg i utgangspunktet tenkt at det var noe viktig. Men da legger man jo igjen beskjed på svarer. Selgere har jeg reservert meg mot og de har jo heller ikke lov å ringe fra skult nr.

Hvis du har telenor, så kan du legge inn telefonnummeret hans i noe som heter "mobbefilter." Da vil du ikke motta meldingene hans, men du kan velge om du vil ha dem sendt til en epostadresse. Han får umiddelbart en melding i retur fra telenor om at nummeret hans er sperret fra å sende deg meldinger. Dette er effektivt mot pågående menn! Og helt gratis.

Gjest verinoca
Skrevet

Syns du er flink. Ja, han burde vel snart innse at han ikke er verdens største catch...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...