Gå til innhold

Hva synes du om at voksne damer har unge elskere

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Inspirert av Tara som jeg kjøpte i påskeuken stiller jeg det spørsmålet.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvis jeg var fri og frank, ville jeg hatt en ung elsker.

Som du skjoenner. Jeg synes det maa vaere helt greit;)

Skrevet

Det hadde sikkert vært moro og deilig å "leke" litt med en ung mann med stram rumpe og spretten pikk, men jeg kunne ikke tenkt meg noe fast forhold med en mye yngre mann nei. :o)

Dersom begge parter er single og har lyst så er det vel en vinn-vinn situasjon. :o)

Gjest fra bergen
Skrevet

Hvilken aldersforskjell snakker vi om? 50 og 30, eller 80 og 20?

Skrevet

Det hadde sikkert vært moro og deilig å "leke" litt med en ung mann med stram rumpe og spretten pikk, men jeg kunne ikke tenkt meg noe fast forhold med en mye yngre mann nei. :o)

Dersom begge parter er single og har lyst så er det vel en vinn-vinn situasjon. :o)

Som jeg skulle sagt det selv, Lillemus :)

Gjest Helt greit for kos
Skrevet

Helt greit.

Skulle jeg bli singel igjen så er det akkurat det jeg vil satse på.

Bo alene, styre meg selv, og ha en hærlig, ung elsker. Helt topp.

Gjest synes jeg
Skrevet

Det er akkurat like greit som at en voksen mann har en ung elskerinne.

Gjest not right now
Skrevet

Jeg synes det er greit :).

Har selv en mann som er vesentlig mye yngre enn meg.

Skrevet

Helt i orden. Jeg ville dog ikke hatt en ung/yngre mann selv. Og jeg må bare innrømme at dersom mine sønner kommer med dame som er 20 år eldre. Så flipper jeg! (Skal prøve å flippe i stillhet, men der kan jeg ikke love noe altså) ;)

Skrevet

Dersom ungguttene gidder å ligge og knirke på et gammelt skrukketroll så hvorfor ikke? Innimellom øktene kan de spille Nintendo med sønnen i huset, så dette er en WinWinWin situasjon.

Skrevet

Helt i orden. Jeg ville dog ikke hatt en ung/yngre mann selv. Og jeg må bare innrømme at dersom mine sønner kommer med dame som er 20 år eldre. Så flipper jeg! (Skal prøve å flippe i stillhet, men der kan jeg ikke love noe altså) ;)

''Og jeg må bare innrømme at dersom mine sønner kommer med dame som er 20 år eldre. Så flipper jeg! (Skal prøve å flippe i stillhet, men der kan jeg ikke love noe altså) ;)''

Slapp av - elskerinner kommer man ikke hjem til mamma med vet du! ;o) Det er kommende svigerdøtre man presenterer for mor, ikke de kvinner man evt. treffer bare for nytelsens skyld. *hehe*

Gjest Knirker ikke mye her i allefall :D
Skrevet

Dersom ungguttene gidder å ligge og knirke på et gammelt skrukketroll så hvorfor ikke? Innimellom øktene kan de spille Nintendo med sønnen i huset, så dette er en WinWinWin situasjon.

He he, er en grunn til at de unge, spreke, virile sixpackene vil ha oss modne damer vet du ;) Vi er ikke akkurat så kjedelige i senga at det gjør noe

Og WII, hvilken verden lever du i da nicker`n, det er da supergøy også for oss modne damer :D

Gjest segunda
Skrevet

Tenk på alle de ungjentene som har hatt og har pesende gamling i senga. Tror du de har sminket seg sammen med døtrene i huset dagen etter;-)

Skrevet

Gammelt skrukketroll?

Hun skrev ikke gammel dame, men voksen. Skrukkene kommer med alderen, og ikke i det en blir voksen :P

Skrevet

Gammelt skrukketroll?

Hun skrev ikke gammel dame, men voksen. Skrukkene kommer med alderen, og ikke i det en blir voksen :P

Det er forsvinnende få "voksne" damer som er verdt å se to ganger på. På skolen til nick jr. er det kun en håndfull MILF'er, resten av mødrene er av typen; Jeg er mor og driter i hvordan jeg ser ut!

Tragisk! Som vi alle vet så fortsetter de sånn helt til de blir skilt, da trimmer de seg tilbake til knullbare objekter. Så starter det hele på nytt.

Skrevet

Tenk på alle de ungjentene som har hatt og har pesende gamling i senga. Tror du de har sminket seg sammen med døtrene i huset dagen etter;-)

Vi snakker om kjerringer vs unggutter, ikke gubber og blondiner.

Skrevet

He he, er en grunn til at de unge, spreke, virile sixpackene vil ha oss modne damer vet du ;) Vi er ikke akkurat så kjedelige i senga at det gjør noe

Og WII, hvilken verden lever du i da nicker`n, det er da supergøy også for oss modne damer :D

Ikke visste jeg at de unge, spreke, virile sixpackene vil ha dere modne damer, jeg trodde det var unntaket og ikke regelen.

Du forutsetter at unge damer er kjedelig i senga, noe jeg ikke er enig i. 20 vs 40 og 20 vinner hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...