Gå til innhold

Hva synes du om at voksne damer har unge elskere

Anbefalte innlegg

Gjest Knirker ikke mye her i allefall :D
Skrevet

Ikke visste jeg at de unge, spreke, virile sixpackene vil ha dere modne damer, jeg trodde det var unntaket og ikke regelen.

Du forutsetter at unge damer er kjedelig i senga, noe jeg ikke er enig i. 20 vs 40 og 20 vinner hver gang.

Nei, og det er vel den største "feilen" dere eldre gubber gjør, forutsetter at vi modne damer ikke finnes attraktive for noen ;)

Det ER mange yngre, deilige herremenn som sikler etter modne damer.

Jeg tror selvsakt ikke at yngre damer er kjedelige i senga, det har jeg da ingen grunn til å si. MEN, modne damer, blir jeg fortalt av menn, har en helt annen selvsikkerhet og trygghet i senga som gir en mye bedre sex. De nyter sex helt enkelt :)

Det ser jeg da på meg selv også, var da sikkert bra nok da jeg var yngre men nå, he he, kan ikke sammenlignes.

Og dessuten, det finnes dag godt om attraktive modne damer, som vet å både kle seg og holde seg pene og sexy, og som ikke mister den interessen selv om ringen kommer på ;)

Du må holdes i særdeles kjedelige kretser mann.

Og du, jeg er ikke Lillemus :)

Mary Poppins
Skrevet

Nei, og det er vel den største "feilen" dere eldre gubber gjør, forutsetter at vi modne damer ikke finnes attraktive for noen ;)

Jeg tror selvsakt ikke at yngre damer er kjedelige i senga, det har jeg da ingen grunn til å si. MEN, modne damer, blir jeg fortalt av menn, har en helt annen selvsikkerhet og trygghet i senga som gir en mye bedre sex. De nyter sex helt enkelt :)

Det ser jeg da på meg selv også, var da sikkert bra nok da jeg var yngre men nå, he he, kan ikke sammenlignes.

Og dessuten, det finnes dag godt om attraktive modne damer, som vet å både kle seg og holde seg pene og sexy, og som ikke mister den interessen selv om ringen kommer på ;)

''Jeg tror selvsakt ikke at yngre damer er kjedelige i senga, det har jeg da ingen grunn til å si. MEN, modne damer, blir jeg fortalt av menn, har en helt annen selvsikkerhet og trygghet i senga som gir en mye bedre sex. De nyter sex helt enkelt :)''

Hehe det var da måte på generalisering ;) Det finnes nok begge deler tror jeg.

Skrevet

http://urbanobservation.com/images/grannytat.JPG

Moden og selvsikker!

Tror jeg står over!

Gjest segunda
Skrevet

Ikke visste jeg at de unge, spreke, virile sixpackene vil ha dere modne damer, jeg trodde det var unntaket og ikke regelen.

Du forutsetter at unge damer er kjedelig i senga, noe jeg ikke er enig i. 20 vs 40 og 20 vinner hver gang.

Unntaket er det ikke;-)

Skrevet

Hvorfor drar du inn navnet mitt i et svar til en annen?

Jeg har forøvrig blitt sjekket opp av en god del yngre mann som meget gjerne kunne tenke seg en "moden" kvinne, men det var ikke aktuelt da jeg har kjærest. :o) Men smigrende - utvilsomt!

mariaflyfly
Skrevet

Dersom ungguttene gidder å ligge og knirke på et gammelt skrukketroll så hvorfor ikke? Innimellom øktene kan de spille Nintendo med sønnen i huset, så dette er en WinWinWin situasjon.

*Knegg*

Gjest fra bergen
Skrevet

:D

Har du først fått smaken på rosiner, så har du ikke så lyst på druer!

Skrevet

Det er forsvinnende få "voksne" damer som er verdt å se to ganger på. På skolen til nick jr. er det kun en håndfull MILF'er, resten av mødrene er av typen; Jeg er mor og driter i hvordan jeg ser ut!

Tragisk! Som vi alle vet så fortsetter de sånn helt til de blir skilt, da trimmer de seg tilbake til knullbare objekter. Så starter det hele på nytt.

Det er nok ikke helt sant. Kvinner over 40 i dag holder seg nok vesentlig bedre enn bare for noen år tilbake. Responsen mange av oss får fra yngre menn, er svar godt nok på det :).

Artikkelen i siste nr. av Tara inneholder et eksperiment hvor en helt vanlig kvinne legger ut annonse på et par-tre sjekkesteder. Heller ikke der var det noen problemer med responsen - tvert i mot ;)

Skrevet

Helt greit :). Det er bra at likestillingen kommer også på denne fronten. Menn har hatt yngre kvinner i all tid, nå er det på tide at vi kvinner får muligheten til å gjøre det samme :).

Gjest Knirker ikke mye her i allefall :D
Skrevet

http://urbanobservation.com/images/grannytat.JPG

Moden og selvsikker!

Tror jeg står over!

Hmmm....kan det være at dere voksne menn foretrekker de yngre, deilige for da fremstår dere som erfarne, deiliger eldre, og at det er sammen med modne, sexuelle damer dere virkelig får kjørt dere og at "manglene" da blir veldig synlige? ;)

Du vet at menn sexuellt er på topp i 20 årene eller noe, og at damene smeller til fra de 40 :D

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har forøvrig blitt sjekket opp av en god del yngre mann som meget gjerne kunne tenke seg en "moden" kvinne, men det var ikke aktuelt da jeg har kjærest. :o) Men smigrende - utvilsomt!

Samme her ;)

Skrevet

Kunne tenke seg og kunne tenke seg er to forskjellige ting!

De færreste sier nei til litt mus, men å leve med musa, det er noe helt annet. Jeg var sikker på at deg var deg som svarte, derfor havnet du der du havnet. Det tror jeg (nesten) enda.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er forsvinnende få "voksne" damer som er verdt å se to ganger på. På skolen til nick jr. er det kun en håndfull MILF'er, resten av mødrene er av typen; Jeg er mor og driter i hvordan jeg ser ut!

Tragisk! Som vi alle vet så fortsetter de sånn helt til de blir skilt, da trimmer de seg tilbake til knullbare objekter. Så starter det hele på nytt.

Hehe, dette husker jeg du har hatt noen rants om tidligere, og da har svaret mitt vært at det er jaggu ikke mange av fedrene på skolen som er noe eyecandy heller. Kjedelige klær, ølmager og satte til sinns.

Sånn sett kan man jo si at folk åpenbart passer godt sammen - og at det ikke er noe å si på de som av og til sikler på litt yngre utgaver.

Skrevet

Kunne tenke seg og kunne tenke seg er to forskjellige ting!

De færreste sier nei til litt mus, men å leve med musa, det er noe helt annet. Jeg var sikker på at deg var deg som svarte, derfor havnet du der du havnet. Det tror jeg (nesten) enda.

Det der ligner da overhodet ikke på min skrivestil, dessuten har jeg svart litt lengre nede i tråden.

Og jeg svarte at jeg kunne tenke meg å leke litt med en ung og spretten kar, men ikke ha et varig forhold til en som er mye yngre enn meg. :o)

Skrevet

Det må jo være helt utmerket. Menn er på høyden seksuelt rundt 20, kvinner rundt 40, så det passer jo perfekt.

Skrevet

Hva med alle oss som ikke har barn?

Skrevet

Så du mener at nå en har barn i skolealder er en full av rynker, og når barna blir voksne forsvinner rynkene?

Skrevet

Uttrykket "knullbare objekter" forteller en god del om den som bruker det.

Dette er nok de samme mødrene som ikke vasker ungene sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...