Gå til innhold

Har noen hatt dette som symptom?

Anbefalte innlegg

Gjest spenningihverdagen
Skrevet

Hei!

Jeg er 2 dager over da jeg skulle hatt mensen. Vet at dette ikke er mange dager, men det er en viss mulighet for at jeg kan være gravid. Skal kjøpe meg en test denne uken om mensen ikke kommer.

Det jeg lurer på:

De siste dagene har jeg hatt en veldig "rar" følelse i magen, plutselig får jeg noen stikk i magen, helst i øvre del. Har også vært litt løs i magen. Noen som har hatt dette som symptom på graviditet? Bare litt nysgjerrig :-)

Takker for svar!

Gjest verinoca
Skrevet

Om du skulle være gravid er det tidlig å kjenne symptomer. Men noen påstår å få bekkenløsning i samme sekund som egget befruktes, så hvem vet ;-)

Testen kan tas allerede nå, forresten.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg hadde det sånn i alle mine graviditeter, bortsett fra at "stikkene" kom litt lengre ned i magen enn det høres ut for deg.

Gjest spenningihverdagen
Skrevet

Jeg hadde det sånn i alle mine graviditeter, bortsett fra at "stikkene" kom litt lengre ned i magen enn det høres ut for deg.

Kjente du stikkene allerede så tidlig som i 2-3 uke? :-)

Gjest spenningihverdagen
Skrevet

Om du skulle være gravid er det tidlig å kjenne symptomer. Men noen påstår å få bekkenløsning i samme sekund som egget befruktes, så hvem vet ;-)

Testen kan tas allerede nå, forresten.

Oj, det innlegget over skulle liksom være svar til deg, verinoca...hehe :-D Ikke så ofte inne her, så surrer litt :-P

tzatziki1365380058
Skrevet

Kjente du stikkene allerede så tidlig som i 2-3 uke? :-)

Skal vi se, jeg kjente stikkene og sånn rundt det tidspunktet jeg skulle ha mensen, og litt før. Det blir vel 3-4 uke, det, i graviditetsterminologi. I tillegg fikk jeg metallsmak i munnen omtrent på samme tid, eller bittelitt senere.

Ble kvalm fra ca uke 6.

Gjest spenningihverdagen
Skrevet

Skal vi se, jeg kjente stikkene og sånn rundt det tidspunktet jeg skulle ha mensen, og litt før. Det blir vel 3-4 uke, det, i graviditetsterminologi. I tillegg fikk jeg metallsmak i munnen omtrent på samme tid, eller bittelitt senere.

Ble kvalm fra ca uke 6.

Okey...

Jeg har ikke hatt metallsmak. Jeg har ømme og litt større bryster, men dette er noe jeg vanligvis får noen dager før menstruasjonen kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...