Gå til innhold

Kjøp inn til årets julegaver under vårens lopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ideen var forsåvidt god, men ikke gjennomføringen. Glass som "stett" var ikke særlig vellykket. Og tallerknene/fatene var heller ikke de som egnet seg best. Men, god ide, som sagt.

:- )

Skrevet

Ideen var forsåvidt god, men ikke gjennomføringen. Glass som "stett" var ikke særlig vellykket. Og tallerknene/fatene var heller ikke de som egnet seg best. Men, god ide, som sagt.

Skrevet

Ja, jeg har sett adskillig penere varianter enn dette i interiørblader! :-)

Gjest fuchur
Skrevet

Ha ha :-) Niks.

Men det glasset med grønn stett derimot! Det ville jeg gjerne hatt! Vi hadde et sånt som ble knust, mannen sukker fortsatt over at han ødela "begeret" mitt he he (var noe gammalt som stod på hytta da, men ganske kult)

Skrevet

LOL!

Finnes det "tulleinnlegg" på finn.no??

Håper nesten det for selgers del :-/

Skrevet

LOL!

Finnes det "tulleinnlegg" på finn.no??

Håper nesten det for selgers del :-/

Akkurat denne selgeren har jeg sett flere ganger, så han tuller nok ikke, nei:-) Jeg sjekker veldig ofte under antikviteter, og han fyren dukker ofte opp, og som regel med helt ok ting.

Men det er jo noen som tuller også, og averterer til salgs en halvtom ketsjupflaske og slikt. Og så er det sikkert en god del som ikke skjønner at det de averterer er skikkelig snålt.

Jeg synes fortsatt hun som averterte til salgs en pent brukt epileringsmaskin tar kaka:-) Tett fulgt av hun som solgte masse sminke som bare såvidt var brukt....

Mary Poppins
Skrevet

Gud bedre! Jeg tror jeg står over, men annonsen fikk jeg i hvert fall til å le :)

Skrevet

Akkurat denne selgeren har jeg sett flere ganger, så han tuller nok ikke, nei:-) Jeg sjekker veldig ofte under antikviteter, og han fyren dukker ofte opp, og som regel med helt ok ting.

Men det er jo noen som tuller også, og averterer til salgs en halvtom ketsjupflaske og slikt. Og så er det sikkert en god del som ikke skjønner at det de averterer er skikkelig snålt.

Jeg synes fortsatt hun som averterte til salgs en pent brukt epileringsmaskin tar kaka:-) Tett fulgt av hun som solgte masse sminke som bare såvidt var brukt....

*Fnis*, skjønner at jeg må følge med på finn.no som alternativ til dårlig TV-kveld, DOL og mangel på uleste bøker ;-)

Skrevet

Ha ha :-) Niks.

Men det glasset med grønn stett derimot! Det ville jeg gjerne hatt! Vi hadde et sånt som ble knust, mannen sukker fortsatt over at han ødela "begeret" mitt he he (var noe gammalt som stod på hytta da, men ganske kult)

Her er det flere sånne glass:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21554163

Jeg har også noen, men jeg husker ikke hvor høye de er. De har grønn stett. Bor du i osloområdet er det bare å legge inn svar her hvis du er interessert i dem, jeg bruker dem ytterst sjelden nå som ingen i familien er i "knuse"-alder lenger.

Skrevet

Ja det var den jeg lo mest av!! Hehe

Skulle likt å sett hva han fyren har tenkt å selge disse fantastiske kreasjonene sine for..sikkert noen tusenlapper..

Apropos selvlagede ting: Husker en dame en gang skulle selge adventslysestaker og andre dekorasjonselementer laget av halve klesklyper... Som om det ikke holder med det man får hjem fra barnehage/småskole av egne unger! ;-)

Skrevet

Her er det flere sånne glass:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21554163

Jeg har også noen, men jeg husker ikke hvor høye de er. De har grønn stett. Bor du i osloområdet er det bare å legge inn svar her hvis du er interessert i dem, jeg bruker dem ytterst sjelden nå som ingen i familien er i "knuse"-alder lenger.

''jeg bruker dem ytterst sjelden nå som ingen i familien er i "knuse"-alder lenger''

Høres ut som om du mener det ikke lenger er noen vits i å sette dem frem, ettersom utsiktene til tilfeldig knusing ikke lenger er tilstede! ;-)

Skrevet

Hjelpe meg... Hva i alle dager skal man ha i den øverste? Vaniljesausen?

Hvis du har småkaker på de to nederste, kan du jo ha nonstop og marsipankuler i den øverste :-)

Skrevet

''jeg bruker dem ytterst sjelden nå som ingen i familien er i "knuse"-alder lenger''

Høres ut som om du mener det ikke lenger er noen vits i å sette dem frem, ettersom utsiktene til tilfeldig knusing ikke lenger er tilstede! ;-)

Ja, det kan vel tolkes sånn.

Sannheten er nok at de fungerte som "barneglass" mens noen i familien var litt for små til å løfte de tunge, fine mineralvanns-glassene vi bruker til "pent" (dvs. når vi har gjester og dekker i stua).

Ser du noen Holmegaard Tivoli RØDvinsglass på finn, så gi meg beskjed. Jeg søker en gang iblant, men det er så mye rart som heter Holmegaard at jeg går litt lei.

Jeg gidder ikke betale for frakt fra danske antikvitetshandlere...

Mary Poppins
Skrevet

Apropos selvlagede ting: Husker en dame en gang skulle selge adventslysestaker og andre dekorasjonselementer laget av halve klesklyper... Som om det ikke holder med det man får hjem fra barnehage/småskole av egne unger! ;-)

Haha grøss og gru det hørtes ikke videre lekkert ut nei :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...