Gå til innhold

Kan jeg få igjen på forsikring?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Jeg mistet kamera mitt i bakken (steinharde fliser) da jeg var på jobbreise i utlandet for litt siden, slik at det ble ødelagt. Jeg har både resieforsikring gjennom jobben og privat. Er dette noe jeg kan få dekket via forsikringen eller er det litt vel optimistisk?

Regner egentlig ikke med at jeg kan det, men kamera var ganske nytt og kostet litt så det var utrolig ergerlig :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345357-kan-jeg-f%C3%A5-igjen-p%C3%A5-forsikring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Det skjedde med det forrige kameraet mitt, og jeg fikk ikke dekket det.

Da jeg kjøpte nytt kamera, tegnet jeg en såkalt "idiotforsikring", som dekker alt sånt. Det gjorde jeg også med telefonen min, noe som kom godt med da jeg mistet den i bakken like etter...

Det vil jeg tro du får dekket av reiseforsikringen, jeg fikk ødelagt mobilen og et par solbriller (knust) på reise i utlandet og de erstattet mobilen med tilsvarende og brillene med kontanter.

Jeg hadde mobil og briller i veska som ble tråkket på...

Mary Poppins

Det vil jeg tro du får dekket av reiseforsikringen, jeg fikk ødelagt mobilen og et par solbriller (knust) på reise i utlandet og de erstattet mobilen med tilsvarende og brillene med kontanter.

Jeg hadde mobil og briller i veska som ble tråkket på...

Har sendt mail til forsikringsselskapet nå, så jeg håper på positivt svar :)

Gjest harikkenickfortiden

det må jo gå an å prøve? vi hadde et kamera stående på et bord i et selskap vi var i. En person skulle presse seg forbi, og drog samtidig med seg kameraet. det gikk i gulvet. vi gikk til srbank, der vi har forsikringene våre. damen der mente at det ikke var noe vits å prøve å få igjen noe engang. vel hjemme meldte vi skade på nettsidene til srbank, forsikring. etter en eller to dager så fikk vi 1200 kr å bruke til nytt kamera, da vårt var ca 4 år. la til litt, og fikk et ganske bra kamera. så det er ikke alltid at personene i bankene er så gode å rådgi.

men jeg har hørt at det er noe med hvordan skaden har skjedd, hvis jeg ikke tar feil. hvis det er du selv som har mistet i golvet e.l. så tror jeg ikke det dekkes. men det går jo an å pynte litt på sannheten......hmmm.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...