Axcia Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3594918.ece ''- Jeg synes det ble litt stille der bak, sa mannen da paret spurte om det var hans baby. Jeg hadde sikkert ikke vært like rolig... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 I det minste hadde jeg vært så flau at snøen smelta rundt meg. *nikker* 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 Han var vel både flau og forvirret og sjokkert på en gang... men jeg kan ikke forstå hvordan en bare kan lire av seg en slik kommentar....... Han fikk nok en reaksjon i etterkant, tipper jeg. 0 Siter
Janna Skrevet 7. april 2010 Skrevet 7. april 2010 En 6 mnd gammel baby har ingenting i en pulk å gjøre. Hvis det hadde vært min mann som hadde mistet ungen min ut av pulken, så hadde jeg vurdert å flytte fra han. Fy flate jeg hadde blitt sint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.