Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Er det in eller ut med lang, sort dressjakke med skulderputer til damer? Til en skinny olatights f.eks?? Noen som vet om det er "lov" i år:o)) 0 Siter
Line Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Skulle ønske det, med eller uten skulderputer. Jeg liker ikke korte jakker som ikke går over baken,,, 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Siste årene har det jo vært moderne med korte og smale jakker, men nå er store "herrejakker" (dvs. ikke herrejakker, men ligner) på god vei inn igjen. Det innebærer også en viss lengde og skulderputer, selv får jeg déjà-vu-følelse fra 80-tallet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 ''Er det in eller ut med lang, sort dressjakke med skulderputer til damer?'' *skriiik* Det er helt sikkert lov, er ikke alt lov nå da? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 ''Er det in eller ut med lang, sort dressjakke med skulderputer til damer?'' *skriiik* Det er helt sikkert lov, er ikke alt lov nå da? Hva skriker du for?? Syns du det er stygt, hihi:o)) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Skulle ønske det, med eller uten skulderputer. Jeg liker ikke korte jakker som ikke går over baken,,, Enig, jeg liker også når ting og tang går over rumpa:o)) Og jeg har en gammel lang dressjakke med damesnitt, den er sort og klassisk MED skulderputer, hehe... Syns egentlig den er fin og er ingen slavisk moteløve, men vil ikke se helt geek ut heller da:o)) 0 Siter
Gjest ellers Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Heng på noe skulderpynt i form av lenker og paljetter, så er du så in atte 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Det er inn, spesielt om det er litt herrefasong på jakken 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hva skriker du for?? Syns du det er stygt, hihi:o)) JA! *hehe* Jeg fikk en overdose dressjakke med skulderputer på 80-tallet og er livsvarig vaksinert. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 JA! *hehe* Jeg fikk en overdose dressjakke med skulderputer på 80-tallet og er livsvarig vaksinert. Hahaha, jeg var for liten for dressjakkemoten på -80 tallet jeg, men fikk med meg mye annet stæsj derifra, og jeg ser jo at det meste kommer tilbake...)) 0 Siter
Gjest ;) :) llkk Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Og så er det in å brette opp armene så en ser foret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.