Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Er det er dyrt merke? Kjent merke? Eller tullemerke? Hehe, man skal lure på mykje:o)) 0 Siter
kosen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Husker mamma hadde sånne bukser. Passe dyre, og veldig god kvalitet. Kvalitetsklær! 0 Siter
Sepe Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Veldig kjent, litt kjerring, not hot akkurat! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Det heter Gerry Weber, og det spørs jo for hvilke aldersgruppe du mener. Blant de over 70 år så er det sikkert hot, men definitivt ikke for de som er yngre 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Veldig kjent, litt kjerring, not hot akkurat! Skriver under på denne. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 8. april 2010 Forfatter Skrevet 8. april 2010 Hahahahah... Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig, men blir liksom ikke enig med meg selv om jeg syns den er fin eller ikke:o)) Skjønner jo at det i utgangspunktet er en kjærringdress, og det ser jeg forsåvidt på buksen (den er NERD), men jakken er en helt ordinær, sort, lang, klassisk dressjakke med skulderputer... Dressen er sikkert fra "gamle dager", men er jo så mye som kommer igjen... Det er nok et kvalitetsmerke, det kjenner jeg på stoffet:o)) Tror jakken kan bli litt kul med slitte jeans og en løs hvit topp inni?? 0 Siter
morsan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hahahahah... Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig, men blir liksom ikke enig med meg selv om jeg syns den er fin eller ikke:o)) Skjønner jo at det i utgangspunktet er en kjærringdress, og det ser jeg forsåvidt på buksen (den er NERD), men jakken er en helt ordinær, sort, lang, klassisk dressjakke med skulderputer... Dressen er sikkert fra "gamle dager", men er jo så mye som kommer igjen... Det er nok et kvalitetsmerke, det kjenner jeg på stoffet:o)) Tror jakken kan bli litt kul med slitte jeans og en løs hvit topp inni?? ''Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig'' ...og likevel fant du det nødvendig å spørre om det er "hot"? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.