Gå til innhold

Gary Webber som klesmerke, hot og not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det er dyrt merke? Kjent merke? Eller tullemerke?

Hehe, man skal lure på mykje:o))

Skrevet

Husker mamma hadde sånne bukser. Passe dyre, og veldig god kvalitet. Kvalitetsklær!

Mary Poppins
Skrevet

Det heter Gerry Weber, og det spørs jo for hvilke aldersgruppe du mener. Blant de over 70 år så er det sikkert hot, men definitivt ikke for de som er yngre :)

Gjest Elextra
Skrevet

Veldig kjent, litt kjerring, not hot akkurat!

Skriver under på denne.

Skrevet

Hahahahah...

Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig, men blir liksom ikke enig med meg selv om jeg syns den er fin eller ikke:o))

Skjønner jo at det i utgangspunktet er en kjærringdress, og det ser jeg forsåvidt på buksen (den er NERD), men jakken er en helt ordinær, sort, lang, klassisk dressjakke med skulderputer... Dressen er sikkert fra "gamle dager", men er jo så mye som kommer igjen...

Det er nok et kvalitetsmerke, det kjenner jeg på stoffet:o))

Tror jakken kan bli litt kul med slitte jeans og en løs hvit topp inni??

Skrevet

Hahahahah...

Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig, men blir liksom ikke enig med meg selv om jeg syns den er fin eller ikke:o))

Skjønner jo at det i utgangspunktet er en kjærringdress, og det ser jeg forsåvidt på buksen (den er NERD), men jakken er en helt ordinær, sort, lang, klassisk dressjakke med skulderputer... Dressen er sikkert fra "gamle dager", men er jo så mye som kommer igjen...

Det er nok et kvalitetsmerke, det kjenner jeg på stoffet:o))

Tror jakken kan bli litt kul med slitte jeans og en løs hvit topp inni??

''Har "arvet" en slik dress av min svigermor nemlig''

...og likevel fant du det nødvendig å spørre om det er "hot"? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...