Gjest fra bergen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Noen som skal se på Masterchef-finalen i kveld? Skal selvfølgelig heie på fruen fra Bergen;) 0 Siter
Gjest treige berta Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Finale? Det er vel bare de innledende rundene som ender i kveld vel? Ligger ikke finalen flere uker frem? Eller har jeg misforstått alt? Men ja, jeg skal se på altså! )) 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Finale? Det er vel bare de innledende rundene som ender i kveld vel? Ligger ikke finalen flere uker frem? Eller har jeg misforstått alt? Men ja, jeg skal se på altså! )) Jeg som tok feil. Dette er siste innledende runde;) Spene blir det i vaffel. 0 Siter
Gjest mix-master Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg skal:-) Vet ikke hvem jeg heier på ennå. Jeg er også vestlending. Det var jammen mange fra vår landsdel (spesielt Rogaland?) som kom med! Gøy:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.