Gå til innhold

Kap. 102 om pompøs babling..

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen
Skrevet

Bare Morten Harket som kan måle seg.

Gjest Elextra
Skrevet

LOL:

''- Til TV 2 har du kalt «Gullruten»-nominasjonen for «en ny garanti for ungmus»?

- Det er symbolsk ment og handler om urkraften som ligger i kvinnen, og respekten for at de som vokser opp skal ha de samme mulighetene som jeg kjempet til meg gjennom «Dis». Vi snakker om seksuell frigjøring her, sier han''

Skrevet

*Hehe* Aune Sand er en snodig skrue gitt... Ser en annen her nevner Morten Harket - jeg vet da sannelig ikke hvem som er verst av de to. :o)

Gjest firepile
Skrevet

*Hehe* Aune Sand er en snodig skrue gitt... Ser en annen her nevner Morten Harket - jeg vet da sannelig ikke hvem som er verst av de to. :o)

Märtha og Ari i tospann ligger ikke så langt etter.

Gjest dolberta
Skrevet

Godt med noen fargeklatter! :) Hadde blitt sååå kjedelige om alle var som "deg og meg"

Skrevet

Godt med noen fargeklatter! :) Hadde blitt sååå kjedelige om alle var som "deg og meg"

Jeg har vel ikke sagt noe annet. :o)

Men jeg dauer av latter hver gang jeg ser Kristian Valens parodi på Morten Harket - den er ubetalelig! :-D

Skrevet

Nemlig! Men tenk å være så virkelighetsfjern at man faktisk kan LEVE av det og komme på forsida av tabloidene bare man åpner kjeften!

Og så påstår enkelte at de ikke har talent! Hehehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...