Gå til innhold

Tastaturfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe

Hva har skjedd

N[r jeg trykker p[ noen taster f[r jeg tegn i stedet for bokstaver, dere ser noen her.

H[per noen kan hjelpe meg, p[ forh[nd takk>/(

Skrevet

Har du skiftet til engelst tastatur, kanskje? Se nede til høyre på statuslinja om du har et symbol med NO, EN eller lignende der. Klikk på det og velg NO. Da har du norsk språksett, i hvert fall.

Skrevet

Har du skiftet til engelst tastatur, kanskje? Se nede til høyre på statuslinja om du har et symbol med NO, EN eller lignende der. Klikk på det og velg NO. Da har du norsk språksett, i hvert fall.

Er statuslinja p[ tastaturet

Ser ingen med NO eller NE her, jeg m[ ha v'rt borti en tast, aldri v'rt s[nn tidligere

Skrevet

Ser ingen med NO eller NE her, jeg m[ ha v'rt borti en tast, aldri v'rt s[nn tidligere

Nederst på skjermen din

Skrevet

Statuslinja er helt nederst på skjermen, der det står hvilke vindu/program du har oppe til venstre, og ofte lydnivå/nettstatus/språk osv til høyre.

Skrevet

Nederst på skjermen din

Finner ikke noe status her.

Skrevet

Ok. Gå inn via kontrollpanelet, språk og regionale innstillinger, og se hva som er definert som visningsspråk. Hvis det er noe annet enn norsk, så bytt til norsk.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Prøv å restarte maskinen, kanskje det ordner seg da.

Caloni Makaroni
Skrevet

Du skriver med engelsk/amerikansk tastaturoppsett, iallfall. Så det er en innstilling, du kommer sikkert til den ved hjelp av kontrollpanel eller noe.

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg desverre, men det var et utrolig sjarmerende innlegg! :D

Skrevet

Joda. :o) På den skjermen jeg sitter ved nå er det et bittelite blått felt nesten helt til høyre helt nederst på skjermen, i mitt står det NO, i ditt står det sannsynligvis EN. På laptopen min mener jeg det står bare bokstavene NO eller EN lengre til venstre helt nederst på skjermen. Bare klikk på disse og du kan skifte språk.

brilleslangen
Skrevet

Joda. :o) På den skjermen jeg sitter ved nå er det et bittelite blått felt nesten helt til høyre helt nederst på skjermen, i mitt står det NO, i ditt står det sannsynligvis EN. På laptopen min mener jeg det står bare bokstavene NO eller EN lengre til venstre helt nederst på skjermen. Bare klikk på disse og du kan skifte språk.

sånn for å støtte hønemoren... så vil jeg bare opplyse om at det ikke er noe slikt symbol på statuslinjen min heller. Håper problemet er løst..

Gjest annlovinda
Skrevet

sånn for å støtte hønemoren... så vil jeg bare opplyse om at det ikke er noe slikt symbol på statuslinjen min heller. Håper problemet er løst..

Ikke hos meg heller :)

Gjest majas mamma
Skrevet

sjekk om du har en tast hvor det står numlock. Hvis du har vært borti den kan du få slike rare tegn/tall når du skriver.

Skrevet

Takk til alle for innspill.

Plutselig ble alt i orden igjen, skjønner ingenting.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...