Hønemoren Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Kan noen hjelpe Hva har skjedd N[r jeg trykker p[ noen taster f[r jeg tegn i stedet for bokstaver, dere ser noen her. H[per noen kan hjelpe meg, p[ forh[nd takk>/( 0 Siter
blanke ark Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Har du skiftet til engelst tastatur, kanskje? Se nede til høyre på statuslinja om du har et symbol med NO, EN eller lignende der. Klikk på det og velg NO. Da har du norsk språksett, i hvert fall. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Har du skiftet til engelst tastatur, kanskje? Se nede til høyre på statuslinja om du har et symbol med NO, EN eller lignende der. Klikk på det og velg NO. Da har du norsk språksett, i hvert fall. Er statuslinja p[ tastaturet Ser ingen med NO eller NE her, jeg m[ ha v'rt borti en tast, aldri v'rt s[nn tidligere 0 Siter
Axcia Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Er statuslinja p[ tastaturet Ser ingen med NO eller NE her, jeg m[ ha v'rt borti en tast, aldri v'rt s[nn tidligere Nederst på skjermen din 0 Siter
blanke ark Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Er statuslinja p[ tastaturet Ser ingen med NO eller NE her, jeg m[ ha v'rt borti en tast, aldri v'rt s[nn tidligere Statuslinja er helt nederst på skjermen, der det står hvilke vindu/program du har oppe til venstre, og ofte lydnivå/nettstatus/språk osv til høyre. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. april 2010 Forfatter Skrevet 9. april 2010 Nederst på skjermen din Finner ikke noe status her. 0 Siter
blanke ark Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Finner ikke noe status her. Ok. Gå inn via kontrollpanelet, språk og regionale innstillinger, og se hva som er definert som visningsspråk. Hvis det er noe annet enn norsk, så bytt til norsk. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Prøv å restarte maskinen, kanskje det ordner seg da. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Du skriver med engelsk/amerikansk tastaturoppsett, iallfall. Så det er en innstilling, du kommer sikkert til den ved hjelp av kontrollpanel eller noe. 0 Siter
ariadne Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Jeg kan ikke hjelpe deg desverre, men det var et utrolig sjarmerende innlegg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Finner ikke noe status her. Joda. ) På den skjermen jeg sitter ved nå er det et bittelite blått felt nesten helt til høyre helt nederst på skjermen, i mitt står det NO, i ditt står det sannsynligvis EN. På laptopen min mener jeg det står bare bokstavene NO eller EN lengre til venstre helt nederst på skjermen. Bare klikk på disse og du kan skifte språk. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Joda. ) På den skjermen jeg sitter ved nå er det et bittelite blått felt nesten helt til høyre helt nederst på skjermen, i mitt står det NO, i ditt står det sannsynligvis EN. På laptopen min mener jeg det står bare bokstavene NO eller EN lengre til venstre helt nederst på skjermen. Bare klikk på disse og du kan skifte språk. sånn for å støtte hønemoren... så vil jeg bare opplyse om at det ikke er noe slikt symbol på statuslinjen min heller. Håper problemet er løst.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 sånn for å støtte hønemoren... så vil jeg bare opplyse om at det ikke er noe slikt symbol på statuslinjen min heller. Håper problemet er løst.. Ikke hos meg heller 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 sjekk om du har en tast hvor det står numlock. Hvis du har vært borti den kan du få slike rare tegn/tall når du skriver. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. april 2010 Forfatter Skrevet 10. april 2010 Takk til alle for innspill. Plutselig ble alt i orden igjen, skjønner ingenting..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.