Gå til innhold

Nå kommer våren... :o) Alkoholfri vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååååååååå.. NÅ hadde det vært godt med et glass kald hvitvin i solveggen nå :) Etter jobb, vel og merke.. Men siden jeg er gravid går det dårlig. Noen som kjenner til alkoholfri hvitvin som smaker vin og er god? Eller er ikke alkoholfrie viner gode?

ha en strålende helg folkens! :o)

Gjest Eplesaften
Skrevet

Alkoholfri vin er ikke godt. Iskald eplemost, på glassflasker er ett veldig greit alternativ.

Gjest Istapp
Skrevet

Ha en herlig helg du også ;-)

Våren er fin.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har ikke smakt alkoholfri hvitvin, men jeg har drukket alkoholfri rødvin, og det smakte ikke vin.

Skrevet

Jeg synes alkoholfri hvitvin er greit nok, husker riktignok ingen merker. Spør på polet.

Alkoholfri rødvin er bare tull, da kan man like gjerne drikke meierienes druesaft

synes

Gjest Elextra
Skrevet

De alkoholfrie vinene jeg har smakt har i hvertfall ikke vært gode, foretrekker absolutt mineralvann, juice eller annen alkoholfri drikk.

Men deilig med sol, ja! De små skyene som har kommet nå skal ikke stoppe meg fra å nyte årets første utepils om få minutter! :-)

Gjest dolberta
Skrevet

Jeg synes alkoholfri hvitvin er greit nok, husker riktignok ingen merker. Spør på polet.

Alkoholfri rødvin er bare tull, da kan man like gjerne drikke meierienes druesaft

synes

''Alkoholfri rødvin er bare tull, da kan man like gjerne drikke meierienes druesaft''

Og så smaker deg så mye bedre også ! :))

Gjest ogsågravid
Skrevet

Jeg er også gravid. Har smakt maange alkoholfrie vin nå, uten å finne en eneste som var drikkbar. Da jeg spurte på polet om han visste om en alkoholfri vin som var god svarte han at han til dags dato hadde tilgode å smake god alkoholfri vin. Men tipset meg om Balholm juice. De er fantastisk gode og i mange smaker. http://www.balholm.no/?

Gjest verinoca
Skrevet

Det jeg har smakt av alkofrie viner er virkelig ikke godt. Vært på jakt etter det jeg også mens jeg var gravid, men ga fort opp det prosjektet. Drikk heller brus, juice, smoothie eller noe annet som faktisk er godt ;-)

Skrevet

Mulig det har skjedd noe på alkoholfri-vin-fronten siden jeg sist smakte noe slikt for sikkert 20+ år siden, men dengang da syntes jeg det var skikkelig fælt - som en slags sur, emmen saft. Jeg ville heller hatt en brus!

Men alkoholfri øl har jeg bedre erfaring med. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...