Gå til innhold

Samsung s8000 Jet - hjelp....

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Grrr.. blir så irritert for at jeg ikke skjønner hvordan jeg kan overføre bildene jeg har tatt på mobilen over på PCen min.

Har installert programmene på CD-romen som fulgte med i pakken, men det er så vidt jeg kan se ingen funksjon for å overføre bilder annet enn å laste dem opp til internett!

Leser bruksanvisningen også, men ikke pokker om det er mulig å finne dette. Har plugget mobilen til PCen via mini-USB-kabelen, men det ser kun ut til å være funksjoner for å laste opp ting FRA PC TIL mobil.... Hjelp.

brilleslangen
Skrevet

Har et forslag til hva du kan prøve: Når telefonen er koblet til dataen med usb-kabel... prøv da å gå på min datamaskin på maskina di, og gå inn på telefonen derfra. Så kan du merke de bildene du vil overføre, og kopiere dem til ei mappe på dataen

brilleslangen
Skrevet

Har et forslag til hva du kan prøve: Når telefonen er koblet til dataen med usb-kabel... prøv da å gå på min datamaskin på maskina di, og gå inn på telefonen derfra. Så kan du merke de bildene du vil overføre, og kopiere dem til ei mappe på dataen

Vet ikke om det virker, men det er verdt et forsøk. Gjør det av og til slik med kameraer iallfall...

Gjest verinoca
Skrevet

fant løsningen, må velge alternativet "masseoverføring" (tror jeg det var) på mobilen når valgene lyser opp på displayet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...