Gjest Hvaforeslårdu? Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hva i svarte skal man gjøre en fredag med barnefri? En sitter på data og den andre foran tv? (ganske vanlig her) Sitte i hver sin sofakrok å glo tragiske filmer? (ganske vanlig her) Gjøre enda mer husarbeid? Begynne på et stort ryddeprosjekt på et bomba rom mens jeg drikker opp en flaske tyrkisk? (fristende) Forføre gubben å høvle over han? Fortsatt mye igjen av kvelden. Spa kveld på badet med barbering å fotpleie? 0 Siter
Axcia Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 ''Forføre gubben å høvle over han? Fortsatt mye igjen av kvelden.'' *hehe* Fort gjort, altså? ;-D 0 Siter
Gjest freddan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 ''Forføre gubben å høvle over han? Fortsatt mye igjen av kvelden.'' *hehe* Fort gjort, altså? ;-D Ja bruker jo kanskje en time eller to men kvelden er jo ung som sagt så har mye tid igjen. ), Forslag? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Du rekker hele lista på en kveld jo;))) 0 Siter
Gjest freddan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 ''Forføre gubben å høvle over han? Fortsatt mye igjen av kvelden.'' *hehe* Fort gjort, altså? ;-D Eh det var meg trådstarter som svarte deg men har bytta nick til freddan. 0 Siter
Gjest freddan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Du rekker hele lista på en kveld jo;))) He he, ja kanskje det. Kanskje føye på enda et par ting så blir d hvertfall ikke mye tid til å sitte i ro. Ta tyrkisken til slutt kanskje.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 He he, ja kanskje det. Kanskje føye på enda et par ting så blir d hvertfall ikke mye tid til å sitte i ro. Ta tyrkisken til slutt kanskje.. Eller litt tyrkisk innimellom slagene;)) 0 Siter
Gjest freddan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Eller litt tyrkisk innimellom slagene;)) Ja kanskje det. ) Litt tidlig med tyrkisk enda kanskje. Burde hatt litt fysisk aktivitet først og så en lang dusj med egenpleie så tyrkisk. Tar en liten time på trimsykkelen først trur jeg. Taaaaaaak for svar. Blir faktisk inspirert. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ja kanskje det. ) Litt tidlig med tyrkisk enda kanskje. Burde hatt litt fysisk aktivitet først og så en lang dusj med egenpleie så tyrkisk. Tar en liten time på trimsykkelen først trur jeg. Taaaaaaak for svar. Blir faktisk inspirert. Det var jo et heeeerlig spørsmål da;))) 0 Siter
Gjest freddan Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Det var jo et heeeerlig spørsmål da;))) He he. Nå hopper jeg på sykkelen så trur jeg at jeg har kvelden klar. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Litt sent nå, kanskje - men jeg hadde absolutt gått for å høvle over mannen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.