Gjest Strikkedilla Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Er det noen her inne som har en god oppskrift på eggerull?? Har googlet, men finner ingen...heter den egentlig noe annet...??? Takk for svar:-) 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Vårrull? Hehe..nei, det er bakverk...med syltetøy inni... Veldig godt!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hehe..nei, det er bakverk...med syltetøy inni... Veldig godt!! Rullekake? 0 Siter
Gjest Strikkedilla Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Rullekake? Ja, det var det ja!! Takk!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Ja, det var det ja!! Takk!! Eggerull = rullekake!? Thi-hi. Trodde du mente noe cabaret-greier. 0 Siter
Gjest Strikkedilla Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Eggerull = rullekake!? Thi-hi. Trodde du mente noe cabaret-greier. Hehe...ja, det er vel ikke så vanlig kanskje... Men på disse Østlandstrakter jeg kommer fra, så kaller vi det for eggerull hvertfall...når jeg googlet det igår, fikk jeg meget få treff gitt...Så rart...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.