Gjest Kjolestyr Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Hvilke sko passet til en lys beige kjole? Ser for meg at svart blir helt feil? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Svart blir ikke feil, men hva med brun eller lys beige? 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 9. april 2010 Skrevet 9. april 2010 Svart trenger ikke bli feil, det kommer an både på kjolen og situasjonen. Det har jo også mye å si hva slags kjole det er, lang, kort, enkel, pyntet osv. Hva slags tilbehør skal du ha? Ser for meg at du kanskje kan har veske/sko i samme farge. Og da kan du jo variere i det uendelige med farger. Burgunderrødt, kanskje? Eller sølv/gullsandalermed litt "stæsj"? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 kremhvit eller beige ditto sko Gull passer og bra til beige. 0 Siter
Gjest rett på huden Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Finnes det noen som kler beige? 0 Siter
Gjest selvskryt kommer fra hjertet :) Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Finnes det noen som kler beige? Ja, jeg! Mørke øyne, mørkt hår, gylden hud.... Veldig fin i beige Faktisk en av de farvene jeg er finest i - får frem "gløden" i huden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.