Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Jeg skal i et bryllup i sommer, og lurer på om jeg kan bruke en kjole jeg har fra før av. Mønsteret og stoffet er ca som denne http://3.bp.blogspot.com/_eI0ZGxMRgA0/Sp8QAG95T-I/AAAAAAAACc0/fBIsEgbEO-I/s320/TedBakerTeardropSilkDress.jpg Og formen er ca som denne: http://cdn2.overstock.com/img/mxc/091023_empire-waist-dress.jpg Egner den seg, eller er kjolen for mørk eller utringet eller blir helt feil av andre årsaker? Jeg har ikke vært i bryllup på mange år, så jeg vet ikke helt hva som egner seg og ikke.... 0 Siter
Gjest synes nå jaffal jeg Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Synes den der går helt fint å ha på seg i bryllup. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Den ser fin ut, men jeg ville kjøpt en bolero som tilbehør. Greit å ha bolero under vielsen, så kan du heller ta den av på festen etterpå 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg synes den er for mørk for sommerbryllup og jeg synes også det er penere med en kjole som ikke er stroppeløs, spesielt i bryllup. Men det er meg. ) 0 Siter
Gjest lykke til i bryllup Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Synes at du skal ha bolero, strikket kortermet jakke eller sjal rundt skuldrene i kirken og ved matbordet. Ellers så er det sikkert helt ok. Pass på at den ikke er for kort til deg. Hvis den nesten ikke skjuler rumpa så bør du ha korte tights under også. 0 Siter
mah-jong Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg synes den er for mørk for sommerbryllup og jeg synes også det er penere med en kjole som ikke er stroppeløs, spesielt i bryllup. Men det er meg. ) Mulig jeg misforstår, men jeg tolker det som om at den ikke er stroppeløs, fasongen er som den cerise kjolen, mønsteret som den mørkeblå.. Men hvis jeg har misforstått så er jeg uansett helt enig med deg i prinsippet; stroppeløs kjole krever ekstremt god holdning av den som bærer den, og det er litt vel avkledt for et bryllup uansett. Synes jeg også. :-) 0 Siter
Gjest godt i gang Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Mulig jeg misforstår, men jeg tolker det som om at den ikke er stroppeløs, fasongen er som den cerise kjolen, mønsteret som den mørkeblå.. Men hvis jeg har misforstått så er jeg uansett helt enig med deg i prinsippet; stroppeløs kjole krever ekstremt god holdning av den som bærer den, og det er litt vel avkledt for et bryllup uansett. Synes jeg også. :-) Sniker meg inn for å takke for de oppmuntrende innleggene du skrev til meg angående oppstramming av kroppen for litt tid tilbake. Jeg er godt i gang med trening nå, og det hjalp å få oppmuntring fra flere her inne:o) 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Synes den der går helt fint å ha på seg i bryllup. Takk! :-) 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Den ser fin ut, men jeg ville kjøpt en bolero som tilbehør. Greit å ha bolero under vielsen, så kan du heller ta den av på festen etterpå Takk for svar! Ja, jeg har en lys bolero jeg skal ha over for å ikke være for naken og for å gjøre antrekket litt lysere tidlig på dagen. 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Jeg synes den er for mørk for sommerbryllup og jeg synes også det er penere med en kjole som ikke er stroppeløs, spesielt i bryllup. Men det er meg. ) Det er riktig som mah-jong sier under her, kjolen er ikke stroppeløs. Jeg tenker at jeg bruker en lys bolero over kjolen tidlig på dagen, blir kjolen lys nok da? Det er et bryllup i svigerfamilien min, så jeg har lite lyst til å bomme totalt på antrekket... 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Synes at du skal ha bolero, strikket kortermet jakke eller sjal rundt skuldrene i kirken og ved matbordet. Ellers så er det sikkert helt ok. Pass på at den ikke er for kort til deg. Hvis den nesten ikke skjuler rumpa så bør du ha korte tights under også. Takk for svar! Ja, jeg skal ha en lys bolero over kjolen tidlig på dagen, for å ikke være for naken og for forsøke å gjøre kjolen lysere. Kjolen går ca til knærne (litt under også, hvis jeg ikke husker feil), så det blir ingen rumpeblotting her nei! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Det er riktig som mah-jong sier under her, kjolen er ikke stroppeløs. Jeg tenker at jeg bruker en lys bolero over kjolen tidlig på dagen, blir kjolen lys nok da? Det er et bryllup i svigerfamilien min, så jeg har lite lyst til å bomme totalt på antrekket... Da blir det straks mer påkledd ja. ) Fasongen på den rosa er nydelig synes jeg. 0 Siter
mah-jong Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Sniker meg inn for å takke for de oppmuntrende innleggene du skrev til meg angående oppstramming av kroppen for litt tid tilbake. Jeg er godt i gang med trening nå, og det hjalp å få oppmuntring fra flere her inne:o) Hurra! Så koselig å høre. :-) 0 Siter
mah-jong Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Takk for svar! Ja, jeg har en lys bolero jeg skal ha over for å ikke være for naken og for å gjøre antrekket litt lysere tidlig på dagen. Tror det( og du) blir aldeles nydelig. :-) Ville også hatt lyse strømper på, for å understreke sommerligheten. 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Tror det( og du) blir aldeles nydelig. :-) Ville også hatt lyse strømper på, for å understreke sommerligheten. Takk for oppmuntrende ord! Ja, lyse strømper er også en del av planen :-) Håper bare resten av meg lever opp til kjolen :-P 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Da blir det straks mer påkledd ja. ) Fasongen på den rosa er nydelig synes jeg. Ja, jeg må ærlig innrømme at jeg har fått mange komplimenter de gangene jeg har brukt kjolen før - snittet er helt nydelig! :-) Nå er det bare hårfrisyren igjen, så har jeg alt klart! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Takk for svar! Ja, jeg har en lys bolero jeg skal ha over for å ikke være for naken og for å gjøre antrekket litt lysere tidlig på dagen. Da blir du fin 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Synes det virker helt fint Takk! Ser ut til at det blir den kjolen jeg går for ja, er jo greit å få brukt noe en har fra før som en føler seg fin i og som ikke brukes særlig ofte :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Takk! Ser ut til at det blir den kjolen jeg går for ja, er jo greit å få brukt noe en har fra før som en føler seg fin i og som ikke brukes særlig ofte :-) Nemlig Det kan jo være kjekt å ha et sjal eller en bolero over når du er i kirken. Ellers synes jeg kjolen virker å være veldig fin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.