Gjest banklån Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Heisann. Håper noen som kan hjelpe med ett svar på dette. Vi har bundet hele huslånet, men har et kredittlån ved siden av dette (brukt på renovering av hus) som vi aller helst ønsker å slå sammen med huslånet siden vi betaler så høy rente på dette. Kan dette la seg gjøre når vi har bundet renten på huslånet? Vi har muligheter til kausjonist hvis det hjelper. Eller har dere noen andre gode ideer på hva vi kan gjøre med dette? Alle tips mottas med stor takk. 0 Siter
nick Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Jeg er ikke sikker, men en av grunnene til at jeg ikke har fastrente er at jeg da mister nær sagt all fleksibilitet med lånet. Jeg vil tro at dere må ta opp et nytt lån med nye betingelser, men hva det kommer til å koste for å få løst inn det gamle lånet vet jeg ikke. Det nye lånet kan også muligens overskride 60 eller 80% av verdien, og dermed trigge høyere rente i seg selv. 0 Siter
Gjest går fint i Postbanken Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Jeg har også bundet renten og i min bank, Postbanken, sa de man har mulighet til å øke lånet og samtidig beholde den fastsatte renten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.