Gå til innhold

2 ting. Uren hud og Kløe i ansikt

Anbefalte innlegg

Gjest - The man of the year - -

Hei jeg er en gutt på 20 som plages litt med urenhud, spesielt i pannen. Er ikke sånn veldig ille hele tiden men plutselig kan det eksplodere å da kommer det veldig mange og STORE rød kviser i pannen min. Dette er veldig irreterende og hvertfall nå når jeg begynner og bli litt eldre. Så lurer egentlig på om du har noe forslag til hva jeg kan gjøre? kan hende du ikke kan gi meg noe bedre svar enn det jeg finner på internett uansett. Vasker meg med såper og smører meg med kremer og det som er og det meste sånn sett kan jeg. Men har jo f.eks hørt om laserbehandling...vil det hjelpe? burde jeg gå til hudlege så de kan se litt hvordan hudtype jeg har f.eks? Neste spørsmål: For noen måneder siden begynte jeg og klø noe voldsomt på hver side av haken/kjeven. Det var ikke rødt eller noe som helst. Nå har det blitt 1 stor hvit flekk på begge sider, kan se ut som hudsopp bare at det ikke er like lyst enda isåfall. Jeg får mye tørr hud der som flasser av hele og mye rundt i kinnene i det hele tatt på grunn av dette. Det blir også veldig rødt og irritabelt om jeg klør for mye men det sier vell seg selv. Prøvde først og smøre dette med Dexem før det var lyse flekker der. Har også Fungoral 2% krem etter jeg hadde hudsopp på rygg og kasse, men har ikke turt og smure meg med denne i ansiktet tilfelle den er litt for sterk for ansiktet. Men hva tror du dette kan være? kan jeg smøre med Fungoral 2% ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/345672-2-ting-uren-hud-og-kl%C3%B8e-i-ansikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest verdt et forsøk

Det er slik at noen kremer tørker ut huden på en uheldig måte, og kan stimulere til flere utbrudd, så selv om du har gjort mye for dette, ville jeg prøvd å gå til en hudpleiesalong og sett om der var bedre egnede renseprodukter og hudpleieprodukter til din hud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...