Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, jeg ser ikke det der idiotiske tullet. Forstår ikke at de vil utsette seg for slikt. Skjemme ut både seg selv og familie. Fysj

Ser heller ikke andre såper/"realityshow" ala hotel cæsar, luksusfellen, noe med hollywood, og annet tull.

Fortsetter under...

Gjest verinoca
Skrevet

''Har vært et gnagsår etter at Stian sa at han ikke hadde noen følelser for henne. Herregud!''

Haha, nick, du høres ut som ei 16 år gammal berte.. :-)

Nei, jeg ser definitivt ikke på. Ikke et sekund.

Skrevet

Den jenta som fikk mest stemmer gikk IKKE ut:)

Den som gikk ut, var Torbjørn, fordi han sviktet partneren sin, fordi den han likte minst, var hans partner.

Det er litt det som gjør paradise hotel spennende, det sosiale spillet og alle "tvistene".

Det er ikke så mye sex der som folk som ikke har sett det, og proklamerer at det er et hjernedødt program skal ha det til. Det har såvidt vært 2 minutters sex der, der de avsluttet før de var i gang, nettopp fordi deltagerne i år er bevisst at å ha sex på tv ikke er lurt.

Sex på tv er bare en bitteliten ting i den store sammenhengen.

Hovedsaken med dette programmet er at det virker som om deltakerne har vært gjennom en IQ-test i forkant av uttaket, der de minst skarpe knivene i skuffen er tatt ut.

Og en ting er at de har samla en gjeng hønsehjerner, en annen ting er at hønsehjernene liksom skal være forbilder for dagens unge med sitt flatfyll, mer eller mindre tilfeldige sex, og sist, men ikke minst sin manglende evne til å kunne beherske en nogenlunde språkføring.

Begrepet "white trash" er ikke dekkende, det er rett og slett en skikkkelig søplegjeng som er samla der.

Gjest grumsa
Skrevet

Sex på tv er bare en bitteliten ting i den store sammenhengen.

Hovedsaken med dette programmet er at det virker som om deltakerne har vært gjennom en IQ-test i forkant av uttaket, der de minst skarpe knivene i skuffen er tatt ut.

Og en ting er at de har samla en gjeng hønsehjerner, en annen ting er at hønsehjernene liksom skal være forbilder for dagens unge med sitt flatfyll, mer eller mindre tilfeldige sex, og sist, men ikke minst sin manglende evne til å kunne beherske en nogenlunde språkføring.

Begrepet "white trash" er ikke dekkende, det er rett og slett en skikkkelig søplegjeng som er samla der.

Min mening er at den største søpla finnes blant de som sitter og uttaler seg nedlatende om folk de ser i korte sekvenser i et tv-program.

Skrevet

Min mening er at den største søpla finnes blant de som sitter og uttaler seg nedlatende om folk de ser i korte sekvenser i et tv-program.

Mulig det. Men jeg veit i det minste hvilken politisk fløy Barack Obama tilhører.

Gjest grumsa
Skrevet

Mulig det. Men jeg veit i det minste hvilken politisk fløy Barack Obama tilhører.

Det gjør deg tydelig eksepsjonell i egne øyne. Og vet man det så kan man tillate seg å være nedlatende antar jeg. Selv vil jeg si jeg foretrekker de "noe-uvitende", fremfor de som hevder at de innehar noen form for høyere status fordi de vet hvilken fløy Obama tilhører.

Annonse

Skrevet

Det gjør deg tydelig eksepsjonell i egne øyne. Og vet man det så kan man tillate seg å være nedlatende antar jeg. Selv vil jeg si jeg foretrekker de "noe-uvitende", fremfor de som hevder at de innehar noen form for høyere status fordi de vet hvilken fløy Obama tilhører.

Det er du som nevner høyere status, ikke jeg.

Jeg snakker om vanlig dannelse og allmennkunnskap. Noe som åpenbart er manko i PH-gjengen.

Gjest grumsa
Skrevet

Det er du som nevner høyere status, ikke jeg.

Jeg snakker om vanlig dannelse og allmennkunnskap. Noe som åpenbart er manko i PH-gjengen.

Hvordan det står tilmed allmennkunnskapen din vet jeg lite om, men dannelse har du utvist at du ikke eier. Så jeg foreslår at du jobber med den, alternativt begge deler.

Skrevet

Hvordan det står tilmed allmennkunnskapen din vet jeg lite om, men dannelse har du utvist at du ikke eier. Så jeg foreslår at du jobber med den, alternativt begge deler.

Ingen fare, det står bra til med begge deler. Jeg utviser utmerket god dannelse når det trengs, så du trenger ikke bekymre deg.

Gjest grumsa
Skrevet

Ingen fare, det står bra til med begge deler. Jeg utviser utmerket god dannelse når det trengs, så du trenger ikke bekymre deg.

Enten er man dannet eller så er man det ikke.

Skrevet

Jeg har så vidt tittet. Fordi jeg synes det er utrolig å være vitne til denne gjengen. Jeg ser også på Farmen, som nok havner i totalt motsatt ende av hvordan mennesker ønsker å framstå på tv. Detagelse i Paradise Hotel vil nok kunne ødelegge for en ungdom, mens en god deltagelse i Farmen kan være riktig god egenreklame:-)

For denne karen f.eks.:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00787/simon_Farmen_2010_787927q.jpg

vil jeg tro at deltagelse har vært veldig vellykket. Han er ærlig, arbeidsom, glad i dyr og den sannsynlige vinneren:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...