Gå til innhold

Er AmStaff forbudt?

Gjest litt usikker på dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

41

• candyqueen_83

37

• hidi, the scorpion

23

• EnolaGay

5

candyqueen_83
Skrevet

amerikansk eller britisk Staffordshire Bull Terrier, mente jeg.

Den britiske ble fremavlet i Storbritannia nettopp for å sloss mot okser og bjørner, og et barn har selvsagt ikke en sjanse.

Finnes ikke amerikansk staffordshire bull terrier heller. Mye uvitenhet ute og går så ikke rart det blir kluss i avisene heller skjønner jeg. Utrolig synd.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, stemmer, hørt noe slikt om den ja. Men den ER lik den andre for folk som ikke vet noe om hunder. Og selv en slik kan vel tippe over i gitte situasjoner antar jeg.

Har gammal katt! ;0P

''Har gammal katt! ''

Skremmende nok;))))

Skrevet

ALLE hunder kan tippe over i rette situasjoner. Men det er veldig sjeldent for en staff som har såpass mye selvtillit. Den tåler utrolig mye før den må reagere.

Jeg er mer redd katter jeg da. Haha. Men det er fordi de alltid klorer meg, og det så utrolig kjapt. Hehe ;O))

Ja, alle hunder kan "tippe over", men når en chihuahua gjør det så er det få som dør.

Det er en vesentlig forskjell.

Skrevet

Finnes ikke amerikansk staffordshire bull terrier heller. Mye uvitenhet ute og går så ikke rart det blir kluss i avisene heller skjønner jeg. Utrolig synd.

Fordi det er temmelig irrelevant, ettersom folk vet at det er snakk om hunder som ble fremavlet for å sloss med okser.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, alle hunder kan "tippe over", men når en chihuahua gjør det så er det få som dør.

Det er en vesentlig forskjell.

Ja, vi får kjøpe chihuahua alle sammen.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, den er tydeligvis "særlig glad i barn"! *puke*

Her er vi faktisk enige!

Men jeg skylder på eierene, ikke dyra.

Skrevet

Nei, men man kan bare la være å kjøpe kamphunder/hunder som er avlet frem for å drepe okser.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja!!!

Eller chinchilla:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, men man kan bare la være å kjøpe kamphunder/hunder som er avlet frem for å drepe okser.

Enig!

Skrevet

Her er vi faktisk enige!

Men jeg skylder på eierene, ikke dyra.

Hvilken forskjell gjør det?

Vi har ingen måte å være sikre på om "eieren er egnet" (og selv om han/hun var det for 2 år siden, betyr det ikke at de er det nå), og ettersom vi ikke kan forby menneskene, så må vi forby hundene.

Skrevet

Enig!

Ta to paracet og legg deg ned til det går over! ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ta to paracet og legg deg ned til det går over! ;-)

Nå er _du_ personlig.

Annonse

Skrevet

Nå er _du_ personlig.

Ja, og derfor ser du jeg skrev ";-)" etterpå.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, og derfor ser du jeg skrev ";-)" etterpå.

Forstår;)))

Gjest jeg er sjokkert nå
Skrevet

Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.

hidi, the scorpion
Skrevet

Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.

''Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.''

Verste jeg har lest i hele dag. Du har ikke mye forståelse for dyr. Hunder og katter er rovdyr. Hunder mer temmet enn katter.

Alle rovdyr, er potensielle "drapsmaskiner", noen mer enn andre. Bør alle husdyr drepes?

Skrevet

''Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.''

Verste jeg har lest i hele dag. Du har ikke mye forståelse for dyr. Hunder og katter er rovdyr. Hunder mer temmet enn katter.

Alle rovdyr, er potensielle "drapsmaskiner", noen mer enn andre. Bør alle husdyr drepes?

Jeg tror det var snakk om pit bulls, og den type hunder som var på bildene.

Gjest jeg er sjokkert nå
Skrevet

Jeg tror det var snakk om pit bulls, og den type hunder som var på bildene.

Det var bildene av amstaff og staffordshire jeg refererte til ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...