hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Daddy var en pitbull Jeg syns forøvrig denne var søt: http://blog.werelivingwell.com/2010/03/dog-owners-please-read.html ) Det var han!! En mer koselig og herlig hund skal man lete lenge etter! Men ikke mange har en eier som Cesar Milan;) Jeg er ikke redd for noen hunder, men mange eiere (av hunder) skremmer meg... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 amerikansk eller britisk Staffordshire Bull Terrier, mente jeg. Den britiske ble fremavlet i Storbritannia nettopp for å sloss mot okser og bjørner, og et barn har selvsagt ikke en sjanse. Finnes ikke amerikansk staffordshire bull terrier heller. Mye uvitenhet ute og går så ikke rart det blir kluss i avisene heller skjønner jeg. Utrolig synd. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, stemmer, hørt noe slikt om den ja. Men den ER lik den andre for folk som ikke vet noe om hunder. Og selv en slik kan vel tippe over i gitte situasjoner antar jeg. Har gammal katt! ;0P ''Har gammal katt! '' Skremmende nok;)))) 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 ALLE hunder kan tippe over i rette situasjoner. Men det er veldig sjeldent for en staff som har såpass mye selvtillit. Den tåler utrolig mye før den må reagere. Jeg er mer redd katter jeg da. Haha. Men det er fordi de alltid klorer meg, og det så utrolig kjapt. Hehe ;O)) Ja, alle hunder kan "tippe over", men når en chihuahua gjør det så er det få som dør. Det er en vesentlig forskjell. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Finnes ikke amerikansk staffordshire bull terrier heller. Mye uvitenhet ute og går så ikke rart det blir kluss i avisene heller skjønner jeg. Utrolig synd. Fordi det er temmelig irrelevant, ettersom folk vet at det er snakk om hunder som ble fremavlet for å sloss med okser. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, alle hunder kan "tippe over", men når en chihuahua gjør det så er det få som dør. Det er en vesentlig forskjell. Ja, vi får kjøpe chihuahua alle sammen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, den er tydeligvis "særlig glad i barn"! *puke* Her er vi faktisk enige! Men jeg skylder på eierene, ikke dyra. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, vi får kjøpe chihuahua alle sammen. Nei, men man kan bare la være å kjøpe kamphunder/hunder som er avlet frem for å drepe okser. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, vi får kjøpe chihuahua alle sammen. Ja!!! Eller chinchilla:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Nei, men man kan bare la være å kjøpe kamphunder/hunder som er avlet frem for å drepe okser. Enig! 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Her er vi faktisk enige! Men jeg skylder på eierene, ikke dyra. Hvilken forskjell gjør det? Vi har ingen måte å være sikre på om "eieren er egnet" (og selv om han/hun var det for 2 år siden, betyr det ikke at de er det nå), og ettersom vi ikke kan forby menneskene, så må vi forby hundene. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Enig! Ta to paracet og legg deg ned til det går over! ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ta to paracet og legg deg ned til det går over! ;-) Nå er _du_ personlig. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Nå er _du_ personlig. Ja, og derfor ser du jeg skrev ";-)" etterpå. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, og derfor ser du jeg skrev ";-)" etterpå. Forstår;))) 0 Siter
Gjest jeg er sjokkert nå Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 http://www.fordogtrainers.com/ProductImages/pictures/dog-harness/leather-dog-harness/spiked-dog-harness-h9/amstaff/amstaff-spiked-harness-leather.jpg Amstaff. Pakka kjøter. http://www.petforums.co.uk/resources/images/thumb/4/46/Staffordshire-Bull-Terrier-wm.jpg/350px-Staffordshire-Bull-Terrier-wm.jpg Staffordshire bullterrier. Til forveksling lik, men noe "stuttere" i pedalene og litt mer gris i trynet. Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en. ''Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.'' Verste jeg har lest i hele dag. Du har ikke mye forståelse for dyr. Hunder og katter er rovdyr. Hunder mer temmet enn katter. Alle rovdyr, er potensielle "drapsmaskiner", noen mer enn andre. Bør alle husdyr drepes? 0 Siter
Sør Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 ''Faderullan, så innbitt stygge disse hundene er! Drapsmaskiner som ser helt forjævlige ut. Bør avlives, alle som en.'' Verste jeg har lest i hele dag. Du har ikke mye forståelse for dyr. Hunder og katter er rovdyr. Hunder mer temmet enn katter. Alle rovdyr, er potensielle "drapsmaskiner", noen mer enn andre. Bør alle husdyr drepes? Jeg tror det var snakk om pit bulls, og den type hunder som var på bildene. 0 Siter
Gjest jeg er sjokkert nå Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg tror det var snakk om pit bulls, og den type hunder som var på bildene. Det var bildene av amstaff og staffordshire jeg refererte til ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.